Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استقبال ژاوی از بازگشت احتمالی مسی به بارسا در نشست خبری ال‌کلاسیکو

© AFP 2023 / JOSEP LAGOLionel Messi- Xavi
Lionel Messi- Xavi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2022
عضو شوید
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا، در نشست خبری قبل از مصاف با رئال مادرید، از بازگشت مسی استقبال کرد و اظهار داشت که دروازه باشگاه بر روی ستاره آرجانتینی همیشه باز است.
به گزارش اسپوتنیک، فردا شب ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان ال‌کلاسیکو خواهد بود و رئال و بارسا در چارچوب هفتۀ بیست‌‍ونهم رقابت‌های لالیگا، به مصاف هم خواهند رفت.
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا ساعتی قبل در نشست خبری قبل از مصاف با کهکشانی‌ها در حضور خبرنگاران حاضر شد و به پرسش‌های آن‌ها پاسخ داد.
او در مورد ال‌کلاسیکو گفت:" موقعیت تیم عالی است و نشان دهند فُرم خوب ما است. به عنوان یک تیم رشد کرده‌ایم و باید شخصیت خود را نشان دهیم و سعی کنم مُدل بازی خود را به حریف تحمیل کنیم. اگر بخواهیم مدعی پیروزی را نام ببرم آن رئال مادرید است. آن‌ها صدرنشین جدول بوده و لحظات عالی را سپری می‌کنند اما ما هم در بازی‌های اخیر احساسات خوبی داشته‌ایم."
سرمربی بارسا در مورد شکست در ال‌کلاسیکوی قبلی گفت:" نمی‌دانم من آن‌جا نبودم اما فردا فرصت خوبی برای تغییر تاریخ است و یک برد به ما کمک می‌کند تا روحیه بیشتری کسب کنیم."
وی در مورد تیمش در بازی فردا شب گفت:" باید شجاع باشیم و سعی کنیم ایده خود را به حریف تحمیل کنیم. آرام باشیم چون همه چیز در لحظاتی رخ خواهد داد. از تجربیات خودم می‌توانم آرامش را به تیم تزریق کنم. باید فردا تلاش کنیم که از سبک بازی مان لذت ببریم."
ژاوی در مورد غیبت بنزما گفت:" او یکی از بهترین شماره 9 های جهان است. غیبت او رویکرد ما را تغییر نخواهد داد و فکر می‌کنم آن‌ها مهره‌های لازم برای کاری که می‌خواهند انجام دهند را دارند."
هرناندز در مورد احتمال بازگشت مسی گفت:" تا زمانی که من سرمربی بارسلونا هستم درهای باشگاه به روی مسی باز خواهد بود. او می‌تواند هر روز برای تماشای تمرین بیاید یا با ما صحبت کند. آنچه لیونل مسی برای بارسلونا انجام داده قیمت ندارد و او بهترین بازیکن تاریخ است. اما حالا لیونل مسی با پاریسن‌جرمن قرارداد دارد و فکر می‌کنم او دو ساله امضا کرده است."
او در مورد خاطراتش از ال‌کلاسیکوها گفت:" خوشبختانه من خاطرات بسیار خوبی دارم. از پیروزی‌های بزرگ و حسی فوق العاده برای انجام بازی‌های بسیار خوب در برنابئو و البته کسب پیروزی، چیزی که همیشه اتفاق نمی‌افتد. آن پیروزی‌های پرگل در برنابئو اتفاقی عادی نبود، اما ما فردا شب تیمی رقابت طلب خواهیم بود."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала