تجمع در حمایت از عملیات ویژه روسیه در لبنان

© REUTERS / Imad CreidiУлица у места взрыва 2020 года в порту Бейрута
Улица у места взрыва 2020 года в порту Бейрута  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2022
عضو شوید
تجمعی در لبنان جنوبی در حمایت از روسیه در رابطه با عملیات نظامی ویژه در حال انجام در اوکراین و مبارزه با نازیسم در این کشور برگزار شد.
به گزارش اسپوتنیک، شهروندان جنوب لبنان با شماری از شهروندان روسی، در لبنان جنوبی برای حمایت از علمیات نظامی روسیه در اوکراین به جاده‌ها آمدند.
این افراد با شعارهای "حمایت از حقیقت" با عکس‌های ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، از عملیات نظامی در اوکراین حمایت کردند.
خاطرنشان شده است که ساکنان این شهر با موترها در جاده ها برای حمایت از عملیات روسیه در اوکراین برآمدند.
همزمان، اعضای مجمع محافل تجاری روسیه- لبنان یک راهپیمایی سیاسی اجتماعی با سخنرانی چهره های شناخته شده عمومی و نمایندگان مجمع برگزار کردند.
Cities of Russia. Nizhny Novgorod - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2022
ورزش
پرچم روسیه و عکس آبراموویچ در قلب لندن؛ حمایت هواداران چلسی از مالک باشگاه شان + عکس
سخنرانان همبستگی خود را با موضع روسیه اعلام کردند و اظهار داشتند که موضع رسمی وزارت خارجه لبنان که عملیات ویژه در اوکراین را محکوم کرده است با نظر و موضع اکثریت لبنانی ها مطابقت ندارد.
گفتنی است در 24 فبروری، روسیه عملیات نظامی ویژه ای را برای دفاع از جمهوری های دونباس که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته بود، آغاز کرد.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала