تکمیل شدن کار بازسازی راه رو زیر زمینی پیرامون پارک زرنگار

© Kabul Municipalityتکمیل شدن کار بازسازی راه رو زیر زمینی پیرامون پارک زرنگار
تکمیل شدن کار بازسازی راه رو زیر زمینی پیرامون پارک زرنگار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2022
عضو شوید
شهرداری کابل از تکمیل شدن کار بازسازی راه رو زیر زمینی پیرامون پارک زرنگار و پیاده روهای آن خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، شهرداری کابل نوشت، که مولوی عبدالرشید شهردار گروه طالبان برای کابل، امروز راه رو زیرزمینی ساحۀ ده افغانان و پیاده رو اطراف پارک زرنگارکابل را پس از بازسازی، به بهره برداری سپرد.
در مراسمی که به این مناسبت برگزارشد، شهردار طالبان برای کابل درصحبت هایش گفت، که بازسازی این راه رو نظر به ارزش و اهمیت که برای زیبا سازی شهری و کاهش ازدحام دراین نقطه مرکزی شهر داشت؛ تغییر مثبت ایجاد کرده است.

وی افزود، که با بهره گیری آن برای شاملان ترافیک پیاده سهولت به میان آمده است و 17 دکان موجود دراطراف راه رو زیر زمینی نیز بازسازی شده است که برای کار متشبثان و رشد بازار، آماده فعالیت است.
او اضافه کرد، که کار بازسازی این راه رو را ریاست کار، حفظ و مراقبت شهرداری کابل مطابق به دیزاین معیاری و کیفت بلند انجام داده است.
همچنان دلیل تاخیر این بازسازی؛ تغییر برای دیزاین معیاری، رفع مشکلات تخنیکی و تدارک سنگ و اجزای پروژه از تولیدات داخلی در کف و زینه ها و نصب سایه بان های آن است که حدود 5 میلیون افغانی هزینه برداشته است.
به همین ترتیب، پیاده رو اطراف پارک زرنگار به طول 990 متر و با عرض 6 متر و درمجموع 5940 متر مربع از سنگ نوع انترلاک بازسازی شده است.
شهردار طالبان برای شهر کابل توقع برد که شهروندان برای استفاده درست و نگهداری از این تاسیسات شهری فرهنگ شهری را جداً رعایت کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала