زلنسکی به ایجاد پراکندگی در ایالات متحده متهم شد

© REUTERS / Ukrainian Presidential Press ServiceЗеленский
Зеленский  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2022
عضو شوید
درخواست‌های رئیس جمهور اوکراین برای پشتیبانی از از این کشور باعث ایجاد شکاف در کنگره امریکا شده است
به گزارش اسپوتنیک، هیل می نویسد، درخواست های ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین برای تأثیرگذاری بر دولت ایالات متحده برای دریافت کمک های نظامی بیشتر برای این کشور، می تواند برای جمهوری خواهان مفید باشد که بر رتبه دموکرات ها و جو بایدن، رئیس جمهور این کشور تأثیر می گذارد.
Боец Народной милиции ДНР у здания городской больницы, разрушенного в результате обстрела в Волновахе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2022
روزنامه نگار امریکایی: رسانه های غربی اطلاعات نادرست زیادی درباره اوکراین منتشر می کنند
زلنسکی در جریان سخنرانی خود در جمع اعضای کنگره امریکا گفت، که بایدن باید نقش اصلی را در کاهش تنش بین روسیه و اوکراین ایفا کند.
رهبر اوکراین متهم به ایجاد انشعاب در ایالات متحده شد، زیرا دموکرات‌ها از اینکه این سیاستمدار "به جمهوری‌خواهان استدلال جدیدی در مبارزه سیاسی ارائه کرد" عصبی شدند.
نویسنده این نشریه اشاره کرده است، که جمهوری خواهان چندین ماه است که تصویر ضعیفی از بایدن به عنوان یک سیاستمدار ایجاد کرده اند. بنابراین، سخنرانی زلنسکی ممکن است به دلیل جدیدی برای اختلاف نظر در آستانه انتخابات میان دوره ای مجلس نمایندگان امریکا تبدیل شود.
پیش از این، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، زلنسکی را به تلاش برای تشدید تقابل بین ایالات متحده و روسیه متهم کرد. به نظر او، رهبر اوکراین این کار را از طریق سیاستمداران امریکایی انجام می دهد. در 16 مارچ، رئیس جمهور اوکراین از طریق لینک ویدئویی در مقابل هر دو مجلس کنگره ایالات متحده صحبت کرد. وی از اعضای هر دو مجلس امریکا خواست تا به جمهوری اوکراین برای مقابله با روسیه کمک کنند، به ویژه برای بستن آسمان بر فراز کشور یا ارائه سامانه‌های دفاع هوایی اس-300 شوروی که ارتش اوکراین می‌داند چگونه باید آن را مدیریت کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала