Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان نمی‌تواند مشکلات پی‌اس‌جی را حل کند

© REUTERS / SUSANA VERAزین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2022
عضو شوید
به نظر می رسد مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاریسن‌جرمن ماه‌های آخر حضورش پاریس را تجربه می‌کند و شایعات حاکی از آن است که او در پایان فصل جای خود را به زین الدین زیدان خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، کسب نتایج نچندان درخشان و حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید، سبب شده تا احتمال اخراج مائوریسیو پوچتینو در پایان فصل قوت گیرد و شایعه حضور زیدان روی نیمکت این تیم فرانسوی مطرح شود.
با این حال فیلیپ سانفورش، روزنامه‌نگار فرانسوی مدعی است که حضور زیدان نیز مشکلات این تیم را حل نخواهد کرد و مربی فرانسوی نمی‌تواند اوضاع را تغییر دهد.
او در این مورد به Le10sportگفت:" مشکلات تیم بسیار عمیق است و پوچتینو، زیدان یا کس دیگری نمی‌تواند مشکلات را حل کند یا اوضاع را تغییر دهد. چیزی که ما می‌توانیم بخاطرش پوچتینو را سرزنش کنیم، عدم ایجاد اعتدال و اتحاد در تیم است."
سانفورش همچنین مدعی شد که مشکل پاریسی‌ها "در درون باشگاه" نهفته است و زیاد مربوط سرمربیان نیست. او با اشاره به این واقعیت که سایر مربیان که در این باشگاه شکست خورده‌اند، در جاهای دیگر طعم موفقیت قابل توجهی را چشیده‌اند، از توخل به عنوان استدلال استفاده کرد.
او گفت:"پاریسن‌‎جرمن خود را با بازیکنانی که در اعماق باشگاه آفت زده‌اند، از بین برده است. سایر مربیان (آنچلوتی، توخل و امری) با مشخصات مختلف چه از نظر سنی، شیوه مربیگری و شیوه رهبری یک تیم، به موفقیت رسیده‌اند."
سانفورش در حالی این انتقادها را مطرح کرده‌ که این تیم در تابستان به خوبی تقویت شد و هدف اصلی مدیران کسب لیگ قهرمانان اروپا و حتی سه گانه و شش گانه بود اما در حال حاضر آن‌ها تنها شانس کسب لیگ را دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала