Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره بارسا: هدف ما پیروزی در برنابئو است

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгрок команды FC Barcelona Жорди Альба
Игрок команды FC Barcelona Жорди Альба - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2022
عضو شوید
جوردی آلبا مدافع کناری بارسلونا، می‌گوید که هدف این تیم در بازی فردا شب کسب پیروزی و امیدوار ماندن برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا است.
به گزارش اسپوتنیک، فردا شب حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لالیگا، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میان بارسلونا و رئال مادرید برگزار خواهد شد و هر دو تیم کار بسیار سختی در پیش دارند.
با این حال جوردی آلبا مدافع کناری بارسلونا، می‌گوید که هدف این تیم در بازی فردا شب کسب پیروزی در خانۀ حریف( سانتیاگو برنابئو) و امیدوار ماندن در کورس قهرمانی رقابت‌های لالیگا است.
او در این مورد به خبرنگاران گفت:" هدف ما این است که برای پیروزی به برنابئو برویم و به مبارزه خود برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا ادامه دهیم. ال‌کلاسیکو قرار است ادامه فصل را مشخص کند."
آلبا در مورد ژاوی و تأثیر او روی تیم گفت: "ورود او به عنوان مربی خبر فوق‌العاده ای برای رختکن بود.او باشگاه را از درون، چه خوب و چه بد، می‌شناسد و این به ما اعتماد به نفس زیادی می‌دهد. احساسات حالا در باشگاه بسیار خوب و مثبت است. من انگیزه را در هم‌تیمی‌ها و هواداران می بینم."
ستاره اسپانیایی در ادامه در مورد جام جهانی صحبت کرد و اظهار داشت که این آخرین تورنمنت وی خواهد بود.
آلبا گفت:" این آخرین جام جهانی من خواهد بود. من در زمان بسیار خوبی قرار دارم و امیدوارم در لیست مربیان قرار بگیرم و برای قهرمانی در جام جهانی دیگر تلاش کنم. به عنوان یک هوادار بارسلونا، امیدوارم تا جایی که ممکن است بازیکنان بیشتری از اینجا بیایند، مانند آن روزهایی که اکثر بازیکنان بارسا در تیم بودند و خیلی هم خوب بودند."
آلبا در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که در سال‌های آخر بارسلونا حرفی برای گفتن در ال‌کلاسیکوها نداشته و اکثر بازی‌ها را باخته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала