Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت‌های سرمربی تیم ملی فرانسه در مورد آینده امباپه

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر دیدیه دشان-سرمربی تیم ملی فرانسه
دیدیه دشان-سرمربی تیم ملی فرانسه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2022
عضو شوید
دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه، در یک نشست خبری در مورد آِینده کلیان امباپه صحبت کرد و اظهار داشت که وی خودش در مورد آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریو کورتگانا این هفته گزارش داد که مذاکرات بین امباپه و رئال مادرید قرار است در چند هفته آینده آغاز شود و ستاره فرانسوی به احتمال بسیار زیاد راهی سانتیاگو برنابئو خواهد شد. دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه در یک نشست خبری و پیش از بازی‌های دوستانه تیمش مقابل ساحل عاج و آفریقای جنوبی، در این مورد صحبت کرد و ضمن بیان این که امباپه قرار است در هر دو بازی حضور داشته باشد، اظهار داشت که وی خودش تصمیم نهایی را خواهد گرفت.
او در این مورد به Le 10 Sport گفت:" من ترجیحی ندارم، هیچ نظری ندارم، او تصمیم می‌گیرد و به هر حال، هر تصمیمی که بگیرد، تاثیری روی تیم ملی فرانسه نخواهد داشت. این تصمیم او و خانواده‌اش خواهد بود. من هیچ اطلاعاتی ندارم."
دشان در حالی در مورد آینده کلیان امباپه صحبت کرده که این ستاره فرانسوی از چندین فصل به اینسو مورد توجه رئال مادرید قرار دارد و کهکشانی‌ها در زمستان سه پیشنهاد بزرگ برای جذب وی ارائه دادند که هر سه پیشنهاد از سوی باشگاه پاریسی رد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала