Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غروب نسل طلایی اسپانیا پس از نزدیک به 12 سال

تیم ملی اسپانیا
تیم ملی اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2022
عضو شوید
برای نخستین‌بار پس از 11 سال و هشت ماه، هیچ یک از بازیکنان نسل طلایی اسپانیا به اردوی لاروخا دعوت نشدند و به این ترتیب درخشان‌ترین نسل فوتبال اسپانیا غروب کرد.
به گزارش اسپوتنیک، اخیراً فهرست بازیکنان دعوت شده از سوی لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا، به اردوی لاروخا اعلام شد و در کمال تعجب سرخیو بوسکتس و داوید دخیا به تیم ملی کشورشان دعوت نشدند.
غیبت بوسکتس به دلیل استراحت دادن به این بازیکن بوده است و دخیا نیز به دلیل درخشش خوب اونای سیمون و چند دروازه‌بان جوان بوده است.
با عدم دعوت از بوسکتس، برای نخستین‌بار پس از 11 سال و هشت ماه، هیچ یک از بازیکنان نسل طلایی اسپانیا که موفق به کسب دو یورو و جام جهانی 2010 شده بودند، به اردوی لاروخا دعوت نشدند و به این ترتیب درخشان‌ترین نسل فوتبال اسپانیا غروب کرد.
از جمله 23 بازیکن اسپانیا که شامل نسل طلایی لاروخا می‌شدند، ده بازیکن بازنشسته شده‌اند و 13 بازیکن هنوز فوتبال بازی می‌کنند.
بازیکنان چون فرناندو تورس، داوید ویا، ویکتور والدس، کارلوس مارچنا، ایکر کاسیاس، کارلس پویول، ژاوی هرناندز از فوتبال بارنشسته شده‌اند و ستاره‌هایی چون سرخیو بوسکتس، آندرس اینیستا، خاوی مارتینس، داوید سیلوا، جرارد پیکه، رائول آلبیول، خسوس ناواس، سرخیو راموس، پپه رینا، سسک فابرگاس، خوان ماتا، پدرو رودریگس و فرناندو یورنته هنوز در مستطیل سبز حضور دارند که به اردوی لاروخا دعوت نشده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала