مدودوف: کسانیکه قصد مهار توسعه روسیه را دارند پشیمان خواهند شد

© Sputnik / Ekaterina Shtukinaمدودوف
مدودوف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2022
عضو شوید
معاون رئیس شورای امنیت روسیه، گفت که کشورهایکه علیه توسعه روسیه اقدام کرده اند پشیمان خواهند شد.
به گزارش اسپوتنیک، دمیتری مدودوف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه در برگه تلگرام خود نوشته است: "ما باید تولید خود را افزایش دهیم. این کار در شرایط کنونی مشکل است، اما غیر ممکن نیست. کمک های متقابل همیشه در سال های سخت به ما کمک کرده است."
مدودوف گفت: "دشمنان ما که سعی دارند امروز پیشرفت ما را محدود کنند و زندگی ما را خراب کنند، اما قول میدهم که به خاطر کاری که کرد اند احساس تأسف خواهند کرد."
Председатель правительства РФ Дмитрий Медведев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2022
مدودوف در مورد به رسمیت شناختن دونتسک و لوهانسک؛ از تحریم ها و فشار ها ترسی نداریم
گفتنی است در 24 فبروری، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در یک سخنرانی تلویزیونی، آغاز عملیات نظامی ویژه برای دفاع از جمهوری های دونباس را که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته بود، اعلام کرد. رئیس جمهور روسیه از نیروهای اوکراینی خواست سلاح‌های خود را زمین بگذارند و به خانه‌های خود بروند.
از آن زمان کشورهای غربی فشار تحریم‌ها بر روسیه را افزایش داده‌اند و تعدادی از بانک‌ های روسیه را تحریم کرده و تعدادی از مقامات ارشد روسیه را در لیست سیاه قرار داده‌اند و دارایی‌ های آنها را در خارج از کشور مسدود کرده‌اند.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала