Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یووه به دنبال بازگرداندن پوگبا به تورین

© Sputnik / Aleksey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد
پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2022
عضو شوید
باشگاه یوونتوس آماده می شود تا با رقم 12 میلیون یورویی در فصل، برای جذب پوگبا اقدام کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ گزارش هایی رسیده نشان می‌دهد که یوونتوس قصد دارد دوباره برای جذب پل پوگبا هافبک منچستریونایتد در تابستان امسال پیشنهاد ارائه نماید.
این در حالی‌ست که قرارداد این بازیکن فرانسوی با شیاطین سرخ در پایان فصل به پایان می‌رسد و این بازیکن 28 ساله تاکنون فرصت تمدید قراردادش با این باشگاه را رد کرده است.
Paul Pogba - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2022
ورزش
تایید شد؛ جدایی قطعی پوگبا در پایان فصل از یونایتد
به گفته رودی گالتی روزنامه نگار؛ یوونتوس قرارداد پوگبا را ظرف 6 هفته آینده تکمیل خواهد کرد. غول ایتالیایی آماده است تا قرارداد 4 ساله و بسته دستمزدی به ارزش 9 میلیون یورو به اضافه 3 میلیون یورو به عنوان پاداش در سال به بازیکن فرانسوی پیشنهاد دهد.
پل پوگبا در سال 2012 پس از قطع قرارداد با یونایتد به یوونتوس پیوست.
او در دوران حضورش در غول ایتالیایی به یکی از بهترین هافبک‌های میانی جهان تبدیل شد. او به باشگاه کمک کرد تا چهار قهرمانی متوالی سری آ و دو کوپا ایتالیا را کسب کند.
او سپس در سال 2016 با مبلغ 89 میلیون پوند به منچستریونایتد بازگشت. پوگبا علیرغم کمک به یونایتد برای قهرمانی در جام اتحادیه و قهرمانی لیگ اروپا، نتوانست انتظارات را برآورده کند و به دلیل عدم ثبات و بدخلقی‌های خارج از زمین در دوران حضورش در انگلیس به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.
در صورت جدایی پل پوگبا در تابستان امسال، منچستریونایتد احتمالا برای جذب دکلان رایس هافبک وستهم اقدام خواهد کرد. علی‌رغم عدم ثبات پوگبا این بازیکن فرانسوی خونسردی، حیله گری و خلاقیت را به خط هافبک یونایتد اضافه می کند اما نظم دفاعی چندانی ندارد. بنابراین رایس می تواند جایگزینی ایده آل برای برنده جام جهانی فوتبال 2018 باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала