روزنامه نگار امریکایی: رسانه های غربی اطلاعات نادرست زیادی درباره اوکراین منتشر می کنند

© Sputnik / Aleksei Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر Боец Народной милиции ДНР у здания городской больницы, разрушенного в результате обстрела в Волновахе
Боец Народной милиции ДНР у здания городской больницы, разрушенного в результате обстрела в Волновахе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2022
عضو شوید
یک روزنامه نگار از ایالات متحده امریکا گفته است، که رسانه های غربی اطلاعات نادرست زیادی درباره اوکراین منتشر می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، لارا لوگان، روزنامه‌نگار امریکایی در برنامه ای صدای واقعی امریکا/ Real America's Voice گفت، که رسانه‌های غربی نمی‌خواهند آنچه را که واقعاً در اوکراین اتفاق می‌افتد بپذیرند و آنها می خواهند بیننده را وادار کنند تا همه چیزهای بد درباره ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه را باور کند.
Министр иностранных дел России Сергей Лавров  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2022
مسکو تضمین امنیت مشترک برای روسیه، اوکراین و اروپا را می خواهد
لارا گفت: "من واقعا فکر می کنم اطلاعات نادرست زیادی وجود دارد که پیش از این ندیده ایم. ما را به این جعبه می برند، جایی که باید از ولادیمیر پوتین متنفر باشیم، هر چیز بدی را که درباره او گفته می شود باور کنیم و اوکراین را دوست داشته باشیم".
به گفته لوگان، دولت امریکا درباره رویدادهای اوکراین دروغ گفته است. او بر این واقعیت تمرکز کرد که غرب از نازی‌ها حمایت می‌کند و رهبر اوکراین ولودیمیر زلنسکی تنها یک "عروسک خیمه شب بازی" است.
پیش از این، وزارت دفاع روسیه اعلام کرده بود، که با موفقیت نیروهای مسلح روسیه در انجام ماموریت های رزمی طی یک عملیات نظامی ویژه، حجم جعلی ها و اطلاعات نادرست آشکار در حال افزایش است. ایگور آشمانوف، کارشناس امنیت اطلاعات روسیه گفت، که غرب در سال های پسین مراکز تبلیغاتی زیادی را در اطراف روسیه ایجاد کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала