وزارت دفاع روسیه: کندک "آیدار" در هم شکسته شد

© Sputnik / Press-service of the Ministry of Defence of the Russian FederationОфициальный представитель министерства обороны РФ генерал-майор Игорь Конашенков
Официальный представитель министерства обороны РФ генерал-майор Игорь Конашенков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2022
عضو شوید
سخنگوی وزارت دفاع روسیه به خبرنگاران گفت که قطعات نیروهای مسلح روسیه با شکستن خطوط دفاعی کندک "آیدر" در منطقه دونتسک، حدود 30 شبه نظامی را کشتند.
به گزارش اسپوتنیک، جنرال ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه به خبرنگاران گفت که قطعات نیروهای مسلح روسیه با شکستن خطوط دفاعی کندک "آیدر" در منطقه دونتسک، حدود 30 شبه نظامی را کشتند.
وی گفت: قطعات نیروهای مسلح روسیه با عبور از رودخانه کشلاگاچ، کندک آیدر را شکستند و 5 کیلومتر پیشروی کردند و به خط شاخترسکویه-نوووکراینکا رسیدند. در این درگیری ها حداکثر 30 شبه‌نظامی، یک تانک، یک وسیله جنگی پیاده نظام و چهار موتر منهدم شدند.
به گفته وی، در حال حاضر نبرد با واحدهای تیپ 54 مکانیزه جداگانه نیروهای مسلح اوکراین که در خط دوم فعالیت می کنند، در جریان است.
کوناشنکوف در عین حال گفت، گروهی از شبه نظامیان مردمی جمهوری دونتسک یک تولی از لوای 53 مکانیزه مجزای نیروهای مسلح اوکراین را منهدم کردند، کنترل روستای تارامچوک را به طور کامل به دست گرفتند و دشمن را که در حال عقب نشینی است، تعقیب کردند. در این گزارش آمده است که گروه نیروهای جمهوری خلق لوگانسک به حومه شمالی شهر لیسیچانسک رسیده و در حال نابودی گروه های پراکنده ملی گرایان است که از شهر روبیژن عقب نشینی کرده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала