جان باختن 17 نفر در هند در اثر نوشیدن الکل تقلبی

© AFP 2023 / Biju Boro Работники чайной плантации, умершие от отравления некачественным алкоголем в штате Ассам в Индии
Работники чайной плантации, умершие от отравления некачественным алкоголем в штате Ассам в Индии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2022
عضو شوید
دستکم 17 نفر بر اثر الکل تقلبی در هند جان خود را از دست دادند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از Moneycontrol، پولیس گفته است، که دست کم 17 نفر در ایالت بیهار هند بر اثر مسمومیت با الکل تقلبی جان خود را از دست دادند.
این روزنامه می نویسد: "طبق اطلاعات موجود، سه نفر در (محله) مادپور، 9 نفر در بانک و چهار نفر در باگالپور جان باختند و مورلیگانج یک مورد مرگ را به دلیل استفاده از مشروبات الکلی تقلبی گزارش کرده است.
 مصرف الکل تقلبی در هند دست ده ها تن جان باختند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.11.2021
مصرف الکل تقلبی در هند؛ ده ها تن جان باختند
موج جدیدی از مرگ و میر ناشی از الکل تقلبی تنها یک هفته پس از مرگ 16 نفر دیگر بر اثر الکل تقلبی در دو منطقه بیهار اتفاق افتاد.
ممنوعیت فروش و تولید الکل در سال 2016 در بیهار اجرایی شد و پس از آن بازار غیرقانونی الکل از جمله تقلبی در این ایالت تشکیل شد.
بر پایه گزارش رسانه های محلی، در سال گذشته نزدیک به 100 نفر در این ایالت به دلیل نوشیدن الکل بی کیفیت جان خود را از دست داده اند. مقامات هندی در تلاشند تا با اعمال مالیات های سنگین تا 70 درصد یا با اعمال محدودیت در فروش آن، مصرف الکل توسط مردم را کاهش دهند. مردم این کشور مهتابی خانگی از نارگیل، نیشکر، بادام هندی و غیره مصرف می کنند که اغلب با تخلفات فنی تولید می شود و منجر به مسمومیت یا مرگ می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала