Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان افغانستان؛ قهرمان امروز مشخص میشود؟

© Photo / تیم فوتبال استقلال کابلتیم فوتبال استقلال کابل
تیم فوتبال استقلال کابل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2022
عضو شوید
در ادامه رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان افغانستان، امروز دو دیدار حساس برگزار خواهد شد که حتی میتواند قهرمان مسابقات را هم مشخص کند.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه مرحله نهایی رقابت های لیگ قهرمانان افغانستان، از دقایقی دیگر تیم های استقلال کابل و خدیم اف سی سرپل و در دومین بازی نیز سرخ پوشان هرات و کلوب اتلان خوست به مصاف هم میروند.
استقلال - خدیم اف سی
دو تیم در حالی به جدال هم خواهند رفت که استقلال کابل تنها تیم تعقیب کننده سرخ پوشان هرات برای کسب مقام قهرمانی است و در صورتی که آبی پوشان پایتخت امروز امتیازی از دست بدهند، مسیر سرخ پوشان را برای قهرمانی هموار خواهند کرد.
استقلال اما در صورت پیروزی در این بازی 24 امتیازی خواهد شد و بالاتر از سرخ پوشان 23 امتیازی صدرنشین رقابت ها خواهد شد.
در سوی دیگر میدان سرخ پوشان صدرنشین لیگ است و در صورتی که امروز بتواند بازی اش را ببرد و در شرایطی که آبی های پایتخت نتوانند در مقابل خدیم اف سی به برتری برسند، قهرمانی این تیم با 26 امتیاز قطعی خواهد شد.
اما در صورت برد استقلال و سرخ پوشان دو تیم روز سه شنبه در حساس ترین بازی لیگ نیز به مصاف هم خواهند رفت. جدالی که بدون شک حکم فینال را دارد و برنده آن قهرمان نخستین دوره لیگ قهرمانان فوتبال افغانستان خواهد شد.
خدیم اف سی که از دور رفت رقابت ها در حد و اندازه های یک مدعی در بازی ها حضور یافته البته با شکستی که چند روز پیش کسب کرد، رسما از کورس قهرمانی بییرون رفت و حالا به دنبال باز پس گیری جایگاه سوم از عینو مینه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала