تجلیل جشن نوروز زیر پرچم طالبان در بلخ

© AFP 2023 / Farshad Usyanکنسولگری پاکستان در مزارشریف بسته شد
کنسولگری پاکستان در مزارشریف بسته شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2022
عضو شوید
در آستانه‌ رسیدن سال‌ نو خورشیدی، مقام‌های طالبان در بلخ از آماده‌گی‌های شان برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در این ولایت خبر می‌دهند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع نیوز، شهردار مزارشریف می‌گوید که کارهای زیباسازی شهر از جمله پاک‌کاری، رنگ‌آمیزی ساختمان‌ها، خاک‌روبی جاده‌ها و پاک‌کاری اطراف زیارت‌گاه حضرت علی ادامه دارد.
مولوی قدرت‌الله طارق، شهردار مزارشریف گفت: "مشکلات را برای مهمانان و برای نشست و برخاست موترهای آنان حل کرده ایم که هرطرف می‌خواهند بروند و به گونه آزاد نشست و برخاست کنند".
نوروز سال نو افغانستان مزار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2022
طالبان: نوروز را قبول نداریم
همزمان با این، سخنگوی فرماندهی امنیه بلخ نیز از آماده‌گی‌های‌شان برای تدابیر امنیتی در آستانه‌ی نوروز خبر می‌دهد.
محمدآصف وزیری، سخنگوی فرماندهی امنیه بلخ گفت: "به تمام حوزه‌ها وظیفه سپرده ایم که بخاطر مهمانان که از دیگر ولایت‌ها می‌آیند تا امنیت اینها را تامین کنند."
سراج‌الدین حقانی، مسوول امنیتی کمربند ورودی مزارشریف گفت: "به تمام مهمان‌ها چه داخلی و یا هم خارجی باشند خوش آمدید می‌گوییم، انشاالله امنیت شان تامین است و برای شان کدام مشکلی در کمربند نخواهد بود."
در این روزها مزارشریف گواه مهمانان از ولایت‌های گونه‌گون کشور استند هر چند شماری مهمانان که تا هنوز به مزار رسیده‌اند در مقایسه به سال‌های گذشته اندک استند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала