Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

"درگیری لفظی" آلگری با چهار بازیکن یووه در تمرینات

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ماسیمیلیانو آلگری
ماسیمیلیانو آلگری - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2022
عضو شوید
منابع خبری از "درگیری لفظی" سرمربی تیم فوتبال یوونتوس با چهار بازیکن این تیم در جریان تمرینات خبر داده است.
به گزارش اسپوتنیک، به نظر میرسد پس از حذف یوونتوس از رقابت های لیگ قهرمانان به دست ویارئال، اوضاع در بیانکونری کمی متشنج پیش میرود و مربی ایتالیایی در ادامه فصل قوانین سفت و سختی را برای شاگردانش در نظر گرفته است، قوانینی که باعث واکنش و البته درگیری لفظی میان او و چند بازیکن تیم شده است.
ماجرا از جایی شروع میشود که آلگری در تصمیم اخیرش به بازیکنان اعلام کرده است، موقعی که یووه در رقابت های سری آ در خانه بازی میکند، زمانی که تمرین صبح شان به پایان میرسد، تا عصر در محل تمرین باشگاه بمانند و دیگر به خانه نروند، این در حالیست که قبلا بازیکنان بعد از پایان تمرین به خانه میرفتند و دوباره عصر به تمرین حاضر میشدند.
گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی عنوان کرده است که همین موضوع باعث دلخوری بازیکنان تیم شده و ظاهرا زمانی که دیبالا و خوآن کوادرادو میخواستند به نمایندگی از بازیکنان با آلگری بخاطراین تصمیم صحبت کنند، با وی درگیری لفظی پیدا کردند.
بر بنیاد گزارش ها، آلگری این درخواست بازیکنانش را نپذیرفته و همین موضوع باعث عصبانیت سرمربی تیم و در نهایت بحث میان آنها شده است.
ظاهرا آلگری به این دو بازیکن گفته است که آنها وضعیت تیم و این تصمیم را او درک نمیکنند و بی خودی با او بحث میکنند.
در ادامه آلگری کل تیم را جمع کرده تا با آنها درین خصوص صحبت کند که ظاهرا بحث کلان تر میشود و آدرین رابیوت و دانیلو نیز به این معترضین اضافه شدند و خواستند تا نظر سرمربی تیم را تغییر دهند، اما ظاهرا آلگری روی حرفش ایستاد و نظرش را تغییر نداده است.
پیشتر گاتزتا گزارش داد که دیبالا علی رغم بحث با سرمربی تیم، در ترکیب اصلی یووه در بازی امشب این تیم برابر سالرنیتانا حضور خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала