گوادر پاکستان برای تجارت ترانزیتی افغانستان مورد استفاده قرار می‌گیرد

© AP Photo / Anjum NaveedПакистанский порт Гвадар, построенный Китаем в рамках проекта Китайско-пакистанского экономического коридора
Пакистанский порт Гвадар, построенный Китаем в рамках проекта Китайско-пакистанского экономического коридора - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2022
عضو شوید
اتاق تجارت و صنعت پاکستان (PACCI) و اتاق تجارت و صنایع گوادر (GCCI) روز جمعه ( 27 حوت) توافق کردند که از بندر گوادر پاکستان برای تجارت ترانزیتی افغانستان استفاده کنند.
به گزارش اسپوتنیک، آریانا نیوز به نقل از رسانۀ پاکستانی گزارش داد، هیئتی از اتاق تجارت و صنعت پاکستان و صاحبان کسب و کار کراچی به سرپرستی جاوید بروانی رئیس اتاق از گوادر بازدید کردند.
در نشستی که در دفتر اداره انکشاف گوادر (GDA) برگزار شد، شرکت کنندگان توافق کردند که در روزهای آینده اتاق تجارت و صنعت پاکستان، واردکنندگان و صادرکنندگان از دو کشور و تجارت ترانزیتی افغانستان از بندر گوادر استفاده کنند.
دراین نشست تصمیم گرفته شد که با مشورت مقام‌های ذیربط اقداماتی در این زمینه انجام شود تا بندر گوادر به مرکز تجاری و اقتصادی بین پاکستان و افغانستان تبدیل شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала