Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست کورتوا از هواداران پس از شکست سنگین برابر بارسا: به ما باور داشته باشید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا Spain Soccer Champions League Real - CSKA
تیبو کورتوا  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2022
عضو شوید
تیبو کورتوا سنگربان بلجیمی رئال مادرید، پس از شکست سنگین برابر بارسلونا، از هواداران خواست تا در کنار تیم بمانند و از آن‌ها حمایت کنند.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در هفته بیست‌و‌نهم رقابت‌های لالیگا در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 0-4 کاتالان‌ها به پایان رسید و کهکشانی‌ها در خانه تحقیر شدند.
این شکست انتقادهای تندی هواداران و کارشناسان را به همراه داشت زیرا کهکشانی‌ها ضمن باخت، موفق به ارائۀ بازی خوبی در ورزشگاه خانگی شان نشدند.
با این حال تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلجیمی رئال مادرید،از هواداران خواست تا در کنار تیم بمانند و از آن‌ها حمایت کنند.
او در شبکه‌های اجتماعی نوشت:" دیروز روز غم انگیزی بود، اما ما یک تیم هستیم. برد یا باخت، با هم این کار را انجام می ‌دهیم و به همان شیوه واکنش نشان خواهیم داد. می‌دانم که فکر کردن و پذیرفتن آن شکست هنوز هم دردناک است، اما اعتماد داشته باشید که این تیم همه چیز را برای کسب عناوینی که هنوز در دسترس هستند، به کار می‌گیرد."
این در حالی که در بازی شب گذشته خط دفاع رئال عملکرد خوبی نداشت و باور عمومی بر این است که اگر درخشش سنگربان بلجیمی نبود، نتیجه می‌توانست به مراتب بدتر از این باشد. کورتوا بعد از بازی دیده شد که از هواداران طلب بخشش کرد و یکی از آخرین بازیکنانی بود که به رختکن رفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала