سفره هفت سین در کاخ سفید؛ بایدن و همسرش نوروز را تبریک گفتند

© https://twitter.comبایدن و همسرش نوروز را تبریک گفتند
بایدن و همسرش نوروز را تبریک گفتند   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2022
عضو شوید
رئیس‌جمهوری ایالات متحده، و همسرش، با انتشار پیامی مشترک فرارسیدن نوروز را شادباش گفتند.
به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، و جیل بایدن، بانوی اول آمریکا، شام گذشته (یکشنبه 20 مارچ) با انتشار پیامی مشترک فرارسیدن نوروز را شادباش گفتند.
بایدن پیشتر نیز در یک پیام توئیتری گفته بود: "من و جیل برای همه کسانی که نوروز را در سراسر جهان جشن می‌گیرند بهترین‌ها را آرزو داریم. عید نوروز یعنی دور سفره هفت‌سین جمع شدن برای قدردانی از کسانی که دوست‌شان دارید، تامل در نعمت‌ها و استقبال از همه فرصت‌های فصل نو. نوروز مبارک".
درادامه پیام رئیس جمهور آمریکا آمده است: مناسبت نوروز خانواده و دوستان را سر یک سفره گرد هم می‌آورد تا قدردان عزیزان‌مان باشیم، موهبت‌های‌مان را برشماریم، وعده‌های غذایی و هدایایی را به اشتراک بگذاریم، بر سالی که گذشته است تامل کنیم و به پیشواز فرارسیدن بهار و فرصت‌های فصلی تازه برویم.
پیام می‌گوید:روحِ آغازهای نو و سرور نوروز، در سفره هفت‌سین خود ما در کاخ سفید بازتاب یافته و نشانگر امیدهای‌مان برای سال نو است. این به رسمیت شناختن و تجلیل از فرهنگ‌ها و دوستی‌های پویای بسیاری از جوامع دیاسپورایی ما در آمریکا است که هر روز خدمات خارق‌العاده‌ای ارائه می‌دهند و اساس ملت ما را استحکام می‌بخشند.
رئیس جمهور آمریکا در اخیر افزوده است: "به همه کسانی که [نوروز را] جشن می‌گیرند: عید شما مبارک! نوروز را به شما شادباش می‌گوییم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала