سقوط هواپیما مسافری در جنوب چین؛ رهبر روسیه به شی جین پینگ تسلیت گفت

© REUTERS / Hayden Smith / @speedbird5280Пассажирский Boeing 777 авиакомпании United Airlines летит в горящим двигателем над Денвером
Пассажирский Boeing 777 авиакомпании United Airlines летит в горящим двигателем над Денвером  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2022
عضو شوید
در این خبرنامه آمده است: "محترم جناب رئیس، تسلیت مرا در خصوص به مرگ مسافران و خدمه هواپیمای پروازی از کونمینگ به گوانگجو بپذیرید".
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی کرملین با نشر یک خبرنامه گفته است که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه بخاطر سقوط هواپیما مسافربری در جنوب چین، به جین پینگ رئیس جمهور چین تسلیت گفت.
در این خبرنامه آمده است: "محترم جناب رئیس، تسلیت مرا در خصوص مرگ مسافران و خدمه هواپیمای پروازی از کونمینگ به گوانگجو بپذیرید".
در این پیام همچنان آمده است که رئیس جمهور روسیه در غم کسانی که عزیزان خود را در این فاجعه از دست داده اند، شریک می‌داند.
قابل ذکر است که یک هواپیمای مسافربری بوئینگ 737 چین با 133 سرنشین در جنوب این کشورسقوط کرد، اداره هوانوردی چین با تائید این رویداد اعلام کرد که هواپیمای بوئینگ 737 این کشور با 132 سرنشین که شامل 123 مسافر و 9 خدمه بود سقوط کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала