Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شهکار فریتز؛ تحقق رویای کودکی با شکست پُرافتخارترین تنیسور جهان

© REUTERS / Thomas PeterВид на теннисный матч в рамках Australian Open в Мельбурне
Вид на теннисный матч в рамках Australian Open в Мельбурне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2022
عضو شوید
تیلور فریتز نفر بیستم برترین‌های جهان، پس قهرمانی در رقابت‌های تنیس هزار امتیازی جایزه بزرگ ایندین ولز در کالیفرنیا، اظهار داشت که از کودکی رویایش قهرمانی در این رقابت‌ها بوده و افتخار می‌کند که بالاخره به آن دست پیدا کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، بامداد امروز فینال مسابقات مسترز ایندین ولز برگزار شد و در آن رافائل نادال، مرد شماره چهارم رده‌بندی برترین تنیسوران جهان، در برابر تیلور فریتز نفر بیستم قرار گرفت و در کمال ناباواری برابر این تنیسور 24 سالۀ آمریکایی شکست خورد و از کسب چهارمین قهرمانی متوالی خود در سال 2022 باز ماند.
فریتز پس از این شهکار اعلام کرد که از کودکی رویایش قهرمانی در این رقابت‌ها بوده و افتخار می‌کند که بالاخره به آن دست پیدا کرده است.
او در حالی که جمعیت بزرگی پشت سرش غرش می‌کردند و اشک‌ روی صورتش می‌ریختند، گفت: "برنده شدن در این تورنمنت یکی از آن رویاهای دیوانه‌کننده دوران کودکی‌ام بود که واقعاً فکر نمی‌کردم هرگز اتفاق بیفتد، از همه تشکر."
فریتز در حالی به این افتخار بزرگ دست پیدا کرده که مدت‌ها به عنوان یکی از بهترین امیدها در میان مردان آمریکایی برای رقابت و کسب عناوین بزرگ شناخته می‌شد. وی قبل از این تنها یک بار در تور ATP در یک تورنمنت 250 امتیازی در ایستبورن در سال 2019 برنده شده بود و حالا دست به کار بزرگی زد و تاریخ را به نام خودش نوشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала