Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چرا رئال در ال‌کلاسیکوی خانگی لباس سیاه می‌پوشد؟ + عکس/ویدیو

© Sputnik / Александр Подгорчук /  مراجعه به بانک تصاویر لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Прилет сборной Сербии
لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید  Футбол. ЧМ-2018. Прилет сборной Сербии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2022
عضو شوید
با آن‌که تیم رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بازی ال کلاسیکو در لیگ اسپانیا را میزبانی می‌کند اما قرار است با لباس سیاه در این بازی حاضر شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ دیدار امشب دو تیم رئال مادرید و بارسلونا؛ یکی از کلاسیک‌ترین و مهم‌ترین عناصرش را از دست خواهد داد؛ که همانان رئال مادرید بر خلاف سنت همیشگی و معمول؛ در برابر رقیب ابدی‌اش لباس سفید نخواهد پوشید و اولین پیراهن مشکی با جزئیات سفید را در برابر بارسلونا که چهارمین لباس این فصل به شمار می‌رود را بازیکنان به تن خواهند نمود. در این بازی کورتوا لباس صورتی خواهد پوشید.
لباس جدید بخشی از مجموعه جدیدی است که توسط آدیداس برای بزرگداشت از صد و بیستمین سالگرد تأسیس باشگاه رئال طراحی شده که در 6 مارچ جشن گرفته شد. آخرین باری که مادرید در یک ال‌کلاسیکو سفیدپوش نشد، در بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا در فصل 18-2017 بود. جایی که این تیم در نیوکمپ با گل‌های پیکه (گل به خودی)، کریستیانو رونالدو و آسنسیو در دیداری که با اخراج رونالدو همراه شد، 3-1 به برتری رسید.
این مجموعه همچنین بیستمین سالگرد همکاری آدیداس و طراح یوجی یاماموتو از برند Y-3 را که در لباس‌های ورزشی پیشرفته تخصص دارد، جشن می‌گیرد. یاماموتو قبلاً لباس مشکی رئال مادرید را در فصل 2014-2015 طراحی کرده بود.

برند آلمانی در مورد لباس جدید رئال گفته است: "این انجمن برای مجموعه گسترده‌تری گسترش می‌یابد که ترکیبی از نوآوری‌های ورزشی با زیبایی‌شناسی آوانگارد؛ ادغام نمادین پویایی و سرعت را هدایت می‌کند."

این مجموعه با یک کمپین تبلیغاتی به نام The Ceremony با "صاویری الهام گرفته از زیبایی‌شناسی سیاه مشخصه یوجی یاماموتو که از دیدگاهی اثیری از دو عاشق پیروی می‌کند"، راه‌اندازی شده است. بنزما، مارسلو، آلابا، مندی، میسا، کارولین مولر و ایکر کاسیاس چهره‌های این کمپین هستند.
گفتنی‌ست که این لباس‌ها از فردا جمعه در فروشگاه‌های آنلاین رئال مادرید و فروشگاه آدیداس در Gran Vía مادرید به فروش می‌رسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала