Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال جدایی یک ستاره دیگر پی‌اس‌جی در صورت رفتن امباپه

© AP Photo / Kamil Zihniogluأهداف مباراة باريس سان جيرمان ومارسيليا في الدوري الفرنسي
أهداف مباراة باريس سان جيرمان ومارسيليا في الدوري الفرنسي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2022
عضو شوید
رسانه‌های فرانسوی مدعی اند که در صورت جدایی امباپه از پاریسن‌جرمن، اشرف حکیمی نیز پاریس را ترک خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید مدت‌هاست که به دنبال کلیان امباپه است و تابستان گذشته سه پیشنهاد برای جذب این بازیکن ارائه داد که همۀ از سوی پاریسی‌ها رد شد و حالا کهکشانی‌ها در تلاش اند تا در تابستان آینده این بازیکن را به صورت آزاد به خدمت بگیرند زیرا قرارداد وی در پایان فصل با صدرنشین فرانسه به پایان می‌رسد.
برخی از رسانه‌های اسپانیایی مدعی اند که طرفین به توافق نهایی دست یافته اند و بزودی خبر پیوستن امباپه به رئال مادرید اعلام خواهد شد.
با این حال رسانه‌های فرانسوی مدعی اند که در صورت رفتن امباپه از پاریسن‌جرمن، اشرف حکیمی مدافع راست این باشگاه نیز پاریس را ترک خواهد کرد زیرا دوست بسیار نزدیک کلیان است و می‌خواهد در کنار وی به فوتبالش ادامه دهد.
رسانه‌های فرانسوی همچنان مدعی اند که اشرف با بازیکنان پی‌اس‌جی که اهل آمریکایی جنوبی( مسی، نیمار، دیماریا و ایکاردی) رابطه خوبی ندارد و در غیاب امباپه نمی‌خواهد با آن‌ها بازی کند.
این ادعای عجیب در حالی مطرح می‌شود که رئال مادرید به دنبال تقویت خط دفاع در سمت راست و اخیراً مارکا مدعی شده بود که سران کهکشانی‌ها به دنبال بازگرداندن اشرف حکیمی اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала