Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا، چراغ راه به منچستریونایتد برای عبور از بحران

© Photo / MU / MUManchester United
Manchester United - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2022
عضو شوید
سال گذشته، بارسلونا و منچستریونایتد، دو تا از بزرگ‌ترین تیم‌های فوتبال جهان در موقعیت‌های تقریباً مشابهی قرار داشتند اما در حال حاضر بلوگرانا از بحران پیش آمده عبور کرده و شیاطین سرخ می‌توانند با الگو برداری از آن‌ها از شرایط بحرانی عبور کنند.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و مدیران این باشگاه در چند سال آخر روش‌های مختلفی را برای رسیدن به شرایط بهتر امتحان کرده‌اند. این تیم مدعی هیچ‌ جامی در فصل جاری نیست و قطعاً در تابستان شاهد تغییرات گسترده در این تیم خواهیم بود.
با این حال روشی که مدیران بارسلونا در چند ماه آخر به کار برده‌اند، می‌تواند چراغ راه برای شیاطین سرخ باشد زیرا این تیم از بحران عبور کرده و در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.
خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا، با انتصاب ژاوی به عنوان سرمربی و استفادۀ مربی جوان از جوانان آکادمی در کنار بازیکنان باتجربه راه چند ساله را در چند ماه پیمود و به نظر می‌رسد که فصل آینده با غول‌های اروپا توان رقابت را خواهند داشت.
طبق گزارش رسانه‌های انگلیسی، اسطوره‌‌های یونایتد از مدیران این باشگاه می‌خواهند که یک استراتیژی بلند مدت مشخص برای یافتن مربی مناسب و یافتن بازیکنان مناسب به کار بگیرند و در کنار این به اکادمی توجه ویژه داشتند باشند.
آن‌ها باور دارند که استخدام مربی‌ای که شناخت کافی از دورن باشگاه داشته باشد و گرم و سرد را در این باشگاه تجربه کرده‌ باشد، می‌تواند بسیار مؤثر باشد و همانند بارسلونا از شرایط بحرانی به راحتی عبور کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала