Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حسرت هازارد سه ساله شد؛ خرید گران‌قیمت رئال همچنان بدون ال‌کلاسیکو

© AP Photo / Alvaro BarrientosReal Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match
Real Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2022
عضو شوید
ادن هازارد ستاره بلجیمی رئال مادرید، در هیچ کدام از هفت تقابل این تیم برابر بارسا در سه سال اخیر بازی نکرده‌ و همچنان در حسرت حضور در این بازی بزرگ است.
به گزارش اسپوتنیک، ادن هازارد، تابستان 2019 با ارزش 130 میلیون یورو از چلسی به رئال مادرید پیوست تا جای خالی کریستیانو رونالدو را در ترکیب کهکشانی‌ها پُر کند اما مصدومیت‌هایی که برای او پیش آمد، وی را به نیمکت نشین تبدیل کرد و در حال حاضر نقشی در ترکیب ثابت کارلو آنچلوتی ندارد.
در ال‌کلاسیکوی شب گذشته و در غیاب حضور بنزما به دلیل مصدومیت، به نظر می‌رسید که وی دقایقی را برای کهکشانی‌ها به میدان برود اما او حتی یک دقیقه هم بازی نکرد. این بار دلیل بازی نکردن وی مصدومیت نه بلکه تصمیم فنی بود. گران‌ترین بازیکن تاریخ رئال در پایان سومین فصلش حتی یک ال‌کلاسیکو هم نداشته است و همچنان رویایی حضور در این بازی بزرگ را در سر دارد.
در حقیقت این بازیکن در هیچ کدام از هفت تقابل رئال و بارسا در سه سال اخیر حضور نداشته و عملا می‌تواند به ناموفق ترین خرید تاریخ رئال مادرید تبدیل شود. هازارد البته در پیراهن چلسی دو بار مقابل بارسا بازی کرده بود که حاصلش یک تساوی و یک شکست بود اما به عنوان بازیکن رئال هرگز در ال‌کلاسیکوها حضور نداشته است.
هازارد در این فصل فقط 879 دقیقه داشته که هفدهمین بازیکن تیم با 23.4 درصد دقایق ممکن بوده و فقط در 22 بازی حضور داشته که در 9 بازی فیکس بوده است. آخرین بازی فیکس او در روز 23 جنوری مقابل الچه بود که دو ماه از آن زمان می‌گذرد.
با توجه به شرایط موجود و احتمال خرید کلیان امباپه، به نظر می‌رسد که ستاره بلجیمی آخرین روزهای خود را در رئال مادرید سپری می‌کند و ممکن در پایان فصل با ناکامی بزرگ برنابئو را ترک کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала