Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عصانیت هواداران رئال از کارواخال؛ مدافع کهکشانی‌ها در خوشحالی بارسایی‌ها شریک شد + عکس

© REUTERS / Juan MedinaСудья показывает желтую карточку игрокам в матче с "Барселона" - "Реал Мадрид"
Судья показывает желтую карточку игрокам в матче с Барселона - Реал Мадрид  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2022
عضو شوید
دنی کارواخال مدافع راست باشگاه رئال مادرید، پُست جوردی آلبا در انستاگرام که به مناسب پیروزی برابر کهکشانی‌ها به نشر رسیده بود را لایک کرد و سبب عصبانیت هواداران شد.
به گزارش اسپوتنیک، دنی کارواخال در ال‌کلاسیکوی شب گذشته، شب سختی را در سانتیاگو برنابئو پشت سر گذاشت و در شکست 0-4 تیمش برابر بارسلونا، نمایش خوبی نداشت و در نیمه دوم توسط مربی خود کارلو آنچلوتی تعویض شد.
او که در فصل جاری همانند فصول گذشته ندرخشیده و بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت و ابتلأ به ویروس کرونا از دست داده‌‍است، با بازی ضعیف خود هواداران رئال مادرید را عصبانی کرد و آن‌ها از عملکرد ستاره تیم شان راضی نبودند.
عملکرد وی در بیرون از زمین نیز زیاد برای هواداران خوشایند نبوده زیرا او خودش را در شادی بارسایی‌ها شریک ساخته و پُست جوردی آلبا در انستاگرام که به مناسب پیروزی برابر کهکشانی‌ها به نشر رسیده بود را لایک کرد و سبب عصبانیت هواداران شد.
این موضوع سبب شد تا هواداران رئال به وی حمله کنند و خشم شان را بخاطر اقدام عجیب وی نشان دهند.
کارواخال در حالی مورد عصبانیت هواداران رئال مادرید قرار گرفته که آن‌‍‍‌ها انتظار داشتند که با توجه به حضور در آکادمی و رشد در مادرید، او نباید خودش را به هواداران و بازیکنان بارسلونا نزدیک بداند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала