Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان نیمه اول الکلاسیکو؛ طوفان یک نیمه‌ای شاگردان ژآوی در برنابئو + عکس/ویدیو

© REUTERS / Susana Veraهواداران بارسلونا Soccer Football - Spanish King's Cup Final - FC Barcelona v Sevilla - Wanda Metropolitano, Madrid, Spain - April 21, 2018 Barcelona fan holds up a "Llibertat" banner before the match as Catalan and Catalan separatist flags are displayed
هواداران بارسلونا Soccer Football - Spanish King's Cup Final - FC Barcelona v Sevilla - Wanda Metropolitano, Madrid, Spain - April 21, 2018 Barcelona fan holds up a Llibertat banner before the match as Catalan and Catalan separatist flags are displayed  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2022
عضو شوید
تیم فوتبال بارسلونا در نیمه اول بازی برابر رئال مادرید با گل‌های اوبامیانگ و آرائوخو 2-0 برنده شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در هفته 29م از رقابت‌های لالیگای اسپانیا امشب دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که سرانجام این دیدار را بارسلونا در نیمه اول برنده شد.
در ابتدای بازی تیم رئال سراپا حمله کارش را دنبال کرد و حتی در دقایق 5 و 7 توانست موقعیت‌های خوبی برای گل‌زنی ایجاد کند که در مهم‌ترین صحنه (7) وینی تنها ماند و تا این‌که والورده به جمع اضافه شد و ضربه والورده را ترشتگن به سختی با دست چپ دفع نمود و توپ را به کرنر فرستاد.
در ادامه و در دقیقه 10 بازی؛ اوبامیانگ روی پای ستاره رئال خطای بدی مرتکب شد که به زانوی او ضربه وارد کرد اما کار را هر دو بازیکن ادامه دادند.
رئال خواست آرامش خود را حفظ نماید که در یک ضد حمله برق آسا فران تورس به دروازه کورتوا رسید و با پاس خوبش اوبامیانگ را صاحب توپ ساخت اما شوت او در مقابل دروازه را به خوبی کورتوا گرفت و در مرحله دوم نیز ضربه دیدنی از دمبله می‌رفت که گل شود باز هم دروازه‌بان آنرا دفع نمود.
پس از آن وینی یک فرصت ایجاد کرد که آنرا ترشتگن به راحتی به یک ضد حمله بدل ساخت.
در دقیقه 17 بازی نیز شوت فران تورس با اندک فاصله از دروازه، راهی بیرون شد تا همچنان نتیجه 0-0 باشد.
در حالی‌که بازی با سرعت فوق العاده دنبال می‌شد، در دقیقه 22 بازی برخورد تونی کروس با بوسکتس سبب شد تا داور دست به جیب شود و به این بازیکن کارت زرد نشان بدهد و ضربه آزاد برای بارسا بگیرد.
در یک لحظه ستاره بارسا با دروازه‌بان رئال تک به تک شد و فرصت عالی برای گل‌زنی یافت اما کاسمیرو این موقعیت را از او گرفت و با دفع فوق العاده‌اش نگذاشت تا دروازه‌ تیم‌اش باز شود.
کار پایاپای دنبال می‌شد اما در دقیقه 28 بازی، از سمت راست دمبله به خوبی از بازیکنان رئال توپ را عبور داد و به اوبامیانگ رساند که ستاره گابنی با یک ضربه سر به موقع، گل اول را به سود تیم‌اش ثبت کرد و حساب کار 1-0 شد.
پس از این گل شاگردان ژاوی کمی جرئت بیشتری گرفتند و درخشش شان بر ستاره‌های میزبان چربی کرد و در دقیقه 35 بازی نیز اوبامیانگ از یک زاویه بسته شوت زد که آنرا کورتوا گرفت.
در ادامه ضربه کرنری که شکل گرفت مودریچ خیلی زود حرکت کرد اما با خطای بازیکنان مهمان، داور آوانتاژ داد تا وینی توپ را دنبال کند که در مقابل دروازه توپ از او جدا شد و نتوانست کنترول کند و به زمین برخورد کرد که وینی بعد از آن وینی با ترشتگن درگیری شد که پیکه مانع بیشتر شدن تنش شد.
هنوز رئال از شوک گل اول بیرون نیامده بود که روی یک ضربه کرنر، آرائوخو با ضربه سر دروازه کورتوا را گشود و دومین گل بارسا به ثبت رسید تا حساب کار را 2-0 ساخت تا برنابئو غرق در تعجب شود.
سرانجام نیمه اول با همین حساب 2-0 به سود بارسا پایان یافت، تا نیمه دوم که نیمه مربیان است جذاب تر شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала