Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

‌پی‌اس‌جی در حال آماده شدن برای یک انقلاب ورزشی

CC BY-SA 4.0 / Frenchyfoot / Parc des Princes - vue de la facadeParc des Princes - vue de la facade
Parc des Princes - vue de la facade - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2022
عضو شوید
وضعیت بغرنجی در پاری‌سن‌جرمن حاکم شده و احتمال رقم خوردن انقلابی بزرگ وجود دارد.
به گزارش اسپوتنیک، شرایط باشگاه پاری‌سن‌جرمن فرانسه پس از شکست مقابل رئال‌ مادرید و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، کاملاً دگرگون شده و می‌توان منتظر رخ دادن اتفاقات بزرگی در این باشگاه پایتخت‌نشین فرانسوی در طول ماه‌های آينده بود.
رختکن این تیم اصلا متحد نیست و تنش‌ها پس از حذف در لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. هیچ بازیکنی بعد از باخت 3-0 در خانه موناکو در رختکن حتی کلامی هم صحبت نکرد و سکوت مطلق حاکم بود.
فقدان شخصیت و اتحاد در تیمی پر از ستاره بزرگ برای باشگاه نگران کننده بوده و اگرچه مدیران پاری‌سن‌جرمن هنوز نمی‌خواهند برای تصمیمات جدی وارد عمل شود، اما ممکن است این اتفاق در ماه اپریل رخ داده و عواقبی جدی و شدید گریبان بسیاری از ارکان باشگاه را بگیرد.
ناصر الخلیفی، رئیس پاری‌سن‌جرمن اخیرا ملاقاتی با دیگر سران قطری این باشگاه فرانسوی داشته است که به دنبال آن و طی روزهای گذشته، شایعاتی در مورد بازگشت لیونل مسی به باشگاه بارسلونای اسپانیا نیز منتشر شده بود.
مورد سرخیو راموس اگر چه تفاوت بسیاری داشته، اما این بازیکن اسپانیایی نیز از وضعیت خود در باشگاه اول شهر پاریس راضی نیست.
از سوی دیگر، صبر مدیران باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌جرمن نسبت به این مدافع ملی‌پوش سابق رئال مادرید و مشکلات مربوط به مصدومیت‌های پیاپی و آسیب‌های جسمانی‌اش نیز در آستانه تمام شدن است.
برآیند این خبرها و اتفاقات، باعث می‌شود که در رابطه با آینده این ستارگان پاری‌سن‌‌جرمن در پایتخت فرانسه، پیش‌بینی‌های روشن و مثبتی صورت نگیرد.
با این حال، این موضوعات سبب خواهد شد که در پایان رقابت‌های فصل جاری، حتی زمزمه‌هایی مبنی بر ترک این تیم فرانسوی توسط این دو ستاره برازیلی و اسپانیایی یا دست‌کم یکی از آن‌ها از همین حالا شنیده شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала