Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه غول لیگ برتری آمادۀ شکار ستاره 17 ساله بارسلونا + عکس

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2022
عضو شوید
ستاره خط میانی بارسلونا در رادار سه غول فوتبال انگلیس قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، گاوی مشتاق است که در باشگاه بارسلونا بماند؛ اما مذاکرات بین نمایندگان این بازیکن جوان و ملی‌پوش با باشگاه کاتالانی به بن‌بست رسیده است.
این موضوع، باعث شده که چندین تیم مطرح و سرشناس و متمول اروپایی گوش به زنگ باشند. در شرایطی که خوان لاپورتا، گفته است که تمدید قراردادهای پابلو گاویرا و رونالد آرائوخو در حال حاضر قریب‌الوقوع نیست، ژاوی هرناندز هفته گذشته به رسانه‌ها گفته بود که این زوج برای تهعد آینده‌ خود به باشگاه، تنها به زمان نیاز دارند.
منچستر یونایتد، لیورپول و چلسی از انگلستان، بایرن مونیخ از آلمان و پی‌اس‌جی از فرانسه همگی علاقه‌مند به جذب و خواهان به خدمت تیم خود درآوردن این هافبک جوان و ملی‌پوش اسپانیایی هستند.
این در شرایطی است که گفته می‌شود باشگاه منچستر سیتی انگلیس علاقه‌ای به این انتقال و در اختیار گرفتن ستاره اسپانیایی کاتالان‌ها ندارد.
گاوی یک بند آزادسازی به مبلغ معادل با رقم پنجاه میلیون یورو در قرارداد فعلی خود با باشگاه بارسلونای اسپانیا دارد که عدد این مبلغ در تاریخ یکم ماه جولای میلادی سال جاری، به مبلغی معادل با رقم یکصد میلیون یورو افزایش خواهد یافت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала