Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی آماده است تا با دستمزد 10 پوند در هفته به بارسا برگردد

© AP Photo / SERGIO PEREZلیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain
لیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2022
عضو شوید
دان هاچیسون، هافبک سابق لیورپول ادعا دارد که لیونل مسی حتی اگر هفته‌ای 10 پوند به او پیشنهاد شود، می تواند دوباره به بارسلونا برگردد.
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی پس از ترک بارسلونا و پیوستن به پاریسن‌جرمن، روزهای خوبی را در لیگ 1 فرانسه سپری نمی‌کند و از شرایط خودش در پاریس راضی نیست.
با توجه به همین موضوع مبنی بر این که وی خواهان بازگشت به بارسلونا است، به وجود آمده و رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی مدعی اند که ستاره آرجانتینی در پایان فصل به باشگاه محبوبش باز خواهد گشت.
با این وجود رسانه‌ها نزدیک به باشگاه پاریسن‌جرمن این شایعات را تکذیب کردند و مدعی شدند که لئو تا پایان قراردادش در پاریس خواهد ماند.
در همین حال دان هاچیسون، هافبک سابق لیورپول ادعا دارد که لیونل مسی حتی اگر هفته‌ای 10 پوند به او پیشنهاد شود، می تواند دوباره به بارسلونا برگردد.
او در این مورد به ESPN، گفت:" اگر به مسی گفته شود که می‌توانی به بارسلونا برگردی و هفتۀ 10 پوند دستمزد دریافت خواهی کرد و در عوض برای باشگاهی که هوادارانش ترا دوست دارند و تو هم آن باشگاه را می‌پرستی، شرط می‌بندم که او به این پیشنهاد توجه خواهد کرد."
این ادعا در حالی مطرح می‌شود که اخیراً ژاوی سرمربی فعلی بارسا از بازگشت مسی استقبال کرده و گفته بود که تا زمانی که وی سرمربی بلوگرانا است، دروازه این تیم همیشه برای مسی باز خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала