Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نقل‌ و انتقالات بارسا؛ از "تالیافیکو تا جانشین دمبله"

© AFP 2023 / LLUIS GENEبارسلونا اف سی
بارسلونا  اف سی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2022
عضو شوید
بارسلونا پس از نهایی کردن کریستنسن و کسیه هنوز در بازار نقل و انتقالات فعال خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، نیکولاس آلخاندرو تاگلیافیکو، مدافع کناری سمت چپ تیم ملی فوتبال آرجنتین و باشگاه آجاکس آمستردام هالند در فرصت نقل و انتقالاتی از علاقه خود برای پیوستن به بارسا خبر داده است.
این مدافع ملی‌پوش آرجنتینی در ارتباط با این موضوع چنین می‌گوید:

"بارسلونا؟ آن‌ها در جنوری به جذب من علاقه داشتند و مدیران و مسئولان باشگاه‌ها با هم صحبت کردند، اما توافقات لازم برای انجام این انتقال حاصل نشد.

برای باشگاه پیچیده بود اما فکر می‌کنم اکنون انجام این انتقال در ماه جون یعنی در فرصت پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو شدنی و آسان‌تر باشد."

این در حالی‌ست که بر اساس گزارش‌ها، علاقه کاتالان‌ها بیشتر به سمت گریمالدو و خوزه گایا گرایش پیدا کرده است و تالیافیکو در مرحله دوم است.
رافینیا جانشین دمبله میشود
همچنین مارکا گزارش می دهد که در صورت رفتن عثمان دمبله، رافینیا اولویت بارسلونا برای تقویت خط حمله خواهد بود. لیدز یونایتد از این علاقه آگاه است و در ازای این بازیکن 40 میلیون یورو هم از بارسا می خواهد.
طبق گزارش های قبلی، کاتالان ها پیشنهادی 35 میلیون یورویی برای این وینگر ارائه کرده اند و حالا گفته می شود طرفین بر سر قراردادی پنج ساله به توافق رسیده اند.
به گفته فابریزیو رومانو، در صورت سقوط لیدز در پایان فصل، بند فسخ بازیکن برزیلی به حدود 30 میلیون یورو کاهش خواهد یافت. آنها در حال حاضر در رده شانزدهم قرار دارند و هفت امتیاز بالاتر از منطقه سقوط قرار دارند.
رافینیا در این دوره تاکنون 28 بازی برای تیمش انجام داده و 9 گل و 3 پاس گل به ثبت رسانده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала