Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیل آماده تیراندازی برای ولز در حساس‌ترین دیدار اژدها + عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر گرت بیل ستاره تاتنهام Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Россия - Уэльс
گرت بیل ستاره تاتنهام  Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Россия - Уэльс - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2022
عضو شوید
با وجودی‌که گرت بیل به دلیل مصدومیت از ناحیه‌ی کمر در دیدار الکلاسیکو برابر بارسا غایب بود، اما حالا او برای ولز آماده رقابت است.
به گزارش اسپوتنیک: در شبی که رئال مادرید با چهار گل در خانه تن به شکست تحقیرآمیز داد، گرت بیل به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کمر آن بازی را از دست داد.
ولی حالا در آستانه بزرگترین بازی مقدماتی جام جهانی ولز در نزدیک به 30 سال اخیر، بیل "گویا به آمادگی کامل رسیده و آماده رقابت به نظر می‌رسد.
ولز قرار است این امشب برابر اتریش بازی کند تا بتواند به جام جهانی قطر برسد.
در صورتی‌که ولز بتواند از اتریش بگذرد باید به مصاف برنده بازی اسکاتلند - اوکراین برود تا برای اولین بار از سال 1958 به جام جهانی صعود کند.
روزنامه اسپانیایی مارکا به این موضوع اشاره کرد که بیل علی‌رغم این‌که به اندازه کافی برای انجام وظایف بین‌المللی خوب بود، خود را در بازی‌های باشگاهی دور نگهداشت.

نکو ویلیامز مدافع 20 ساله ولز گفت: "او با ما تمرین می‌کند و ظاهراً آماده و تیز دارد. همه ما می‌دانیم که گرت چه توانایی‌هایی دارد. او یک بازیکن حرفه‌ای و در سطح جهانی است، بنابراین می‌داند چگونه از خودش مراقبت کند."

آخرین باری که ولز تا این حد به جام جهانی نزدیک شد، نوامبر 1993 بود، اما در کاردیف به رومانیا باخت.
بیل 32 ساله، قهرمان چهار بار لیگ قهرمانان اروپا، گفته است که رسیدن به جام جهانی به او امکان می‌دهد همه چیز را از یاد ببرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала