Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زلاتان: پایان کار غم‌انگیز نیست، بزرگ‌ترین غم ندیدن من است" + عکس

© REUTERS / DANIELE MASCOLOزلاتان إبراهيموفيتش
زلاتان إبراهيموفيتش - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2022
عضو شوید
زلاتان ابراهیموویچ ستاره سویدنی میلان می‌گوید که نزدیک شدن به پایان برای او مشکل نیست اما نبودن وی برای هواداران سنگین خواهد بود.
به گزارش اسپوتینک؛ قرارداد زلاتان ابراهیموویچ با باشگاه میلان ایتالیا به زودی ختم می‌شود اما این ستاره در40 سالگی هنوز هم گویا به دنبال چالش است و یا هم شاید یک فصل دیگر را با میلان ادامه خواهد داد.
در هر صورت به نظر می‌رسد زلاتان هنوز برنامه‌ای برای خداحافظی ندارد و حضور او در تیم ملی سویدن برای مسابقات پلی آف جام جهانی 2022، این موضوع را تایید می‌کند.

قبل از بازی کشورش این بازیکن در یک کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و گفت: " فکر کردن به خداحافظی، احساس وحشت کمی به من می‌دهد. مطمئناً تا زمانی‌که بتوانم نتیجه بگیرم و تا زمانی که ممکن است بازی می‌کنم. می‌ خواهم بدون پشیمانی به حرفه‌ ام پایان دهم، بنابراین باید دوران حرفه‌ای خود را به حداکثر برسانم."

زلاتان در مورد بازنشستگی گفت: "برنامه‌ی پس از خداحافظی؟ نمی‌دانم، خواهیم دید زمانی که روزش رسید. می‌‌توانم مستقیماً از زمانی‌که بازنشسته می‌شوم، حرفه جدیدی را در فوتبال شروع کنم، استراحت کنم یا کاملاً ناپدید شوم. هر روز طی 25 سال برای هر کاری برنامه داشتم اما یک روز از خواب بیدار می‌شوم و هیچ برنامه‌ای ندارم و این احساس عجیبی خواهد بود."

مثل همیشه که حرف‌های جالب زلاتان همه را متحیر می‌کرد این‌بار نیز وی اظهار داشت: "نزدیک شدن به پایان برای من غم انگیز نیست. فکر می‌ کنم بزرگترین غم متعلق به شما خواهد بود زیرا دیگر نمی‌ توانید بازی من را تماشا کنید. تا هستم باید از بازی زلاتان لذت ببرید، چون دیگر امثال زلاتان را نخواهید دید. در پاهای خود دیگر توان 90 دقیقه بازی را ندارم اما قبل از بازگشت به تیم ملی سویدن، این موضوع را می‌دانستم. پسر پیری هستم که هنوز خیلی از کارها را به شکل مناسبی انجام می‌دهم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала