Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوری؛ بازنشستگی قهرمان گرنداسلم در 25 سالگی + عکس

© Sputnik / Алексей Филипповاشلی بارتی تنیسور استرالیایی France Tennis French Open
اشلی بارتی تنیسور استرالیایی     France Tennis French Open - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2022
عضو شوید
اشلی بارتی تنیسور استرالیایی که قهرمان گرنداسلم شده، در 25 سالگی اعلام بازنشستگی کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ اشلی بارتی زن شماره 1 تنیس جهان امروز با انتشار پیام ویدیویی در سن 25 سالگی از دنیای تنیس رسما خداحافظی کرد.

این بازیکن استرالیایی در اینستاگرام‌اش اعلام کرد: "امروز روز سخت و احساسی برای من است زیرا در حال اعلام بازنشستگی از تنیس هستم. زمان آن فرا رسیده است که بروم."

او در حالی‌که اشک می‌ریخت، اضافه کرد: "من خیلی خوشحالم و خیلی آماده هستم و اکنون در قلبم می‌دانم که به عنوان یک فرد، تصمیم درستی است."

زن شماره یک جهان از سال 2019 سه قهرمانی گرند اسلم انفرادی (رولان گاروس 2019، ویمبلدون 2021 و مسابقات آزاد استرالیا 2022) را به دست آورده است.
در 44 سال اخیر، او در ماه جنوری اولین قهرمانی کشوری خود را کسب نماید و تنها زنی شد در کشورش که قهرمان سه گرنداسلم شده است.

اشلی بارتی در ویدیوی انتشار یافته می‌گوید: "تنیس برای من همه چیز و همه رویاهای من را داده و حتی بیشتر از آن را به من داده است. اما می‌دانم که زمان آن فرا رسیده که کنار بروم، رویاهای دیگری را دنبال کنم و راکت‌ها را زمین بگذارم."

انجمن تنیس زنان (WTA) در توییتی نوشت: "از این‌که سفیر باورنکردنی برای این ورزش و زنان در سراسر جهان هستید متشکریم. خیلی دل ما برایت تنگ خواهد شد، آش."

بارتی، یکی از محترم‌ترین و محبوب ترین بازیکنان تور، با طیف گیج کننده‌ای از کات‌ها، سرویس‌های دقیق و فورهند بی عیب و نقص‌اش، به سرعت به بهترین تبدیل شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала