Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مارادونا از بازی‌های FIFA 22 حذف می‌شود

© AP Photo / Carlo FumagalliДиего Марадона держит трофей своей команды после победы Аргентины, 1986 год
Диего Марадона держит трофей своей команды после победы Аргентины, 1986 год - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2022
عضو شوید
شرکت ای‌اِی اسپورتس سازنده بازی‌های کمپیوتری FIFA 22، تصمیم دارد تا دیگو آرماندو مارادونا، اسطورۀ فقید فوتبال آرجانتین از این بازی‌ها حذف کند.
به گزارش اسپوتنیک، سازندگان بازی‌های کمپیوتری FIFA 22، تصمیم دارند تا دیگو آرماندو مارادونا را از این بازی حذف کنند زیرا در مورد هزینۀ حقوقی نام این اسطورۀ درخشان به مشکل خورده‌اند.
این بازیکن که در بخش اسطوره‌های بازی‌های کمپیوتری FIFA 22است، بزودی حذف خواهد شد و شرکت ای‌اِی اسپورتس با نشر اعلامیه‌ای این موضوع را همگانی ساخته است.
در بیانیه شرکت ای‌اِی اسپورتس آمده است:" به دلیل اختلاف حقوقی، ما باید دیگو مارادونا را از بسته‌های نهایی فیفا، بسته‌های نهایی درفت و بسته‌های تیمی Soccer Aid World XI محروم کنیم. ما در ناامیدی طرفداران خود شریک هستیم و امیدواریم بتوانیم یکی از بزرگترین نمادهای فوتبال جهان را در آینده به کار بگیریم."
این شرکت قراردادی با استفانو سیچی برای حقوق نام مارادونا امضا کرده بود، اگرچه پس از محاکمه او نتوانست ثابت کند که این صلاحیت را دارد اما آشفتگی در این قضیه سبب شده تا ای‌اِی اسپورتس از مشکلات آینده جلوگیری و نام مارادونا را حذف کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала