Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرز به آنچلوتی: به این بازیکن بازی نده

© REUTERS / Sergio Perezپرز
پرز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2022
عضو شوید
فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، ظاهراً از غیرحرفه‌ای بودن گرت بیل خشمگین شده و به کارلو آنچلوتی سرمربی تیم دستور داده است که دیگر به ستاره ولزی بازی ندهد.
به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید، در شکست تحقیرآمیز این تیم در ال‌کلاسیکوی یکشنبه در دسترس نبود و به بازی دعوت نشد. پس از بازی، آنچلوتی تایید کرد که غیبت بیل به دلیل کمردرد بوده است. با این حال، روز بعد، بیل مادرید را به مقصد زادگاهش ترک کرد تا در ترکیب اژدها در نیمه نهایی پلی آف جام جهانی فیفا، مقابل اتریش بازی کند.
این موضوع فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید را شدیداً عصبانی ساخته است و وی معتقد است که ستاره ولزی برخورد غیر حرفه‌ای دارد و باید مجازات شود.
به گفته ناسیونال، پرز به کارلو آنچلوتی سرمربی تیم دستور داده است که دیگر به ستاره ولزی بازی ندهد تا با این کار وی مجازات شود.
به این ترتیب وینگر راست که در این فصل تنها 270 دقیقه در مسابقات برای لوس بلانکوس بازی کرده و یازده گل به ثمر رسانده است، دیگر پیراهن کهکشانی‌ها را برتن نخواهد کرد.
پرز در حالی این دستور را صادر کرده که قرارداد بیل در پایان فصل با رئال مادرید به پایان می‌رسد و طرفین تمایلی به ادامه همکاری ندارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала