Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پس از ال کلاسیکو؛ کروس: "زخم داشتم و مجبور شدند گوشت را روی استخوان پایم بدوزند"

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تونی کروس
تونی کروس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2022
عضو شوید
تونی کروس ستاره رئال مادرید می‌گوید که بعد از بازی ال‌کلاسیکو ساق پای وی سه بخیه خورده است. او در بین دو نیمه متوجه آسیب دیدگی شد.
در بین دو نیمه بازی ال‌کلاسیکو مقابل بارسلونا، کارلو آنچلوتی مجبور به تعویض شد،در حالی‌که نیمه اول را با دو گل شکست خورده بود. یکی از تعویض‌ها تونی کروس بود که گویا حرکت تاکتیکی تلقی می‌شد و وی جای خود را به کاماوینگا داد.
این بازیکن آلمانی از طریق پادکست "Simply Mal Luppen" توضیح داده که واقعاً در داخل رختکن چه اتفاقی افتاده است.
کروس دقایق پایانی نیمه اول را در حالی انجام داد که از ناحیه پا دچار خونریزی شده بود. کروس تا زمانی که بازیکنان وارد رختکن نشدند متوجه این موضوع نشده بود.

او می‌گوید: "من زخم داشتم و مجبور شدند با سه بخیه گوشت را روی استخوان ساق پایم بدوزند، دیدم خونریزی دارد اما واقعا متوجه آن نشدم."

پس از مداوا شدن توسط خدمات پزشکی رئال مادرید، کروس اظهار داشت که به تماشای بازی از درون رختکن ادامه داد و شاهد دریافت دو گل دیگر بود: "از درون رختکن به تماشای بازی ادامه دادم و آن را 3-0 و 4-0 دیدم. این البته خیلی تلخ بود. بعد از 0-1 بازی یک طرفه پیش رفت که ناامیدکننده بود. در کل تا آخر خیلی ضعیف."

تونی کروس یکی از بازیکنانی بود که در پایان دوئل باید کنترل ضد دوپینگ را پشت سر می‌گذاشت.

وی اظهار داشت: "این شب را کامل کرد و یک ساعت و نیم آنجا در کنترل دوپینگ نشستم."

در کنار هافبک، وینیسیوس و پیکه و آلبا نیز آزمون را در بلوگرانا پس دادند: "ما گروه بازندگان بودیم. شب تلخی بود ما صحبت نمی‌کنیم. من و وینیسیوس بازنده بودیم. بنابراین وقتی از آنجا بیرون آمدم بسیار خوشحال شدم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала