Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بالاترین دستمزدها در لالیگا؛ پیکه در صدر و ستاره‌های رئال به تعقیب

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر جرارد پیکه
جرارد پیکه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2022
عضو شوید
سه بازیکن رئال مادرید (بیل، هازارد و آلابا) در جمع 5 بازیکن برتر فوتبال اسپانیا قرار دارند که بیشترین دستمزد را دریافت می‌کنند.
به گزارش اسپوتنیک؛ فهرست بازیکنانی که در لالیگا بیشترین دستمزد را می‌گیرند اعلام شد. به اساس این فهرست گرت بیل، ادن هازارد و دیوید آلابا بازیکنان رئال هستند که به عنوان سه ستاره پردرآمد در لالیگا در این فصل شناخته می‌شوند.
اکیپ فرانسه گزارش نموده که بیل به صورت دایمی روی نیمکت است و ماهانه 2.2 میلیون یورو درآمد ناخالص دارد.
ادن هازارد نیز در برنامه‌های کارلو آنچلوتی حضور ندارد و وضعیت دستمزد وی مشابه بیل است: هر دو رتبه دوم و سوم را در رده بندی بالاترین دستمزدها به خود اختصاص داده‌اند. در همین حال، مدافع اتریشی با مجموع 1.8 میلیون یورو در رده پنجم جدول قرار دارد.
جرارد پیکه با 2.3 میلیون یورو در صدر فهرست قرار دارد اما سرخیو بوسکتس (1.9 میلیون یورو) چهارم است در حالی‌که رتبه ششم به آنتوان گریزمان با حقوقی برابر (1.8 میلیون یورو) با دیوید آلابا تعلق می‌گیرد.
ویرانی رئال مادرید
گرت بیل و ادن هازارد هر دو از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال اسپانیا هستند، اما واقعیت فوتبال کاملاً برعکس است: هر دو در سایه آنچه بودند زندگی می‌کنند و برای پروژه ورزشی کارلو آنچلوتی به حساب نمی‌آیند.
با در دست داشتن پرونده امباپه، باشگاه رئال مادرید به دنبال آزادی این دو بازیکن است تا حاشیه دستمزد بیشتری داشته باشند و با عملیات‌هایی که رئیس باشگاه در دستور کارش دارد مانند ارلینگ هالند که در پایتخت به عنوان اولویت در نظر گرفته، روبرو شود.
کریستیانو رونالدو، رهبر لیگ برتر
تا آنجا که به فوتبال بریتانیا مربوط می‌شود، پردرآمدترین بازیکن کریستیانو رونالدو با مجموع 2.63 میلیون یورو است. پس از ترک تورین برای پیوستن به پروژه منچستریونایتد، این مهاجم از دی بروین (2.06 میلیون یورو)، دخیا (1.93 میلیون یورو)، سانچو (1.85 میلیون یورو) و واران (1.62 میلیون یورو) برتری دارد.
سیمئونه بالاتر از پپ گواردیولا روی نیمکت
مطابق با اطلاعات روزنامه فرانسوی، چولو سیمئونه سرمربی فعلی اتلتیکو مادرید با مجموع 3.3 میلیون یورو ناخالص در ماه صدر را در اختیار دارد و پس از آن پپ گواردیولا (1.8 میلیون یورو) و یورگن کلوپ (1.4 میلیون یورو) قرار دارند.
برخی از نام‌ها نیز ظاهر می‌شوند، مانند کارلو آنچلوتی (910.000 یورو)، در رده هفتم یا مارسلینو گارسیا تورال (500.000 یورو) یا جراردو سئوآن (416.000) که در حال حاضر زیر نظر بایر لورکوزن است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала