Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو ستاره جوان بارسا پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کردند

© REUTERS / ALBERT GEAبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2022
عضو شوید
بارسلونا با توجه به اهمیت رونالد آرائوخو و گاوی در ترکیب ثابت مدتی می‌شود که در تلاش برای تمدید قرارداد این بازیکنان است.
به گزارش اسپوتنیک، رونالد آرائوخو و پابلو گاوی، دو بازیکن جوان و بسیار با اهمیت در ترکیب ثابت بارسلونا زیر نظر ژاوی محسوب می‌شوند و این باشگاه تلاش دارد تا قراردادهای آن‌ها را تمدید و دسترسی تیم‌های مطرح اروپا را به آن‌ها کوتاه کند.
هر دو بازیکن که مورد توجه تیم‌های لیگ برتری قرار دارند، مبلغ فسخ شان ناچیز است و اگر با تیمی به توافق دست یابند، با مبلغ پائین‌تر از 50 میلیون قراردادهای شان قابل فسخ می‌باشد.
بارسا که قبل از این چند بار به این بازیکنان پیشنهاد تمدید قرارداد داده بود و از سوی آن‌ها به دلیل مبلغ پائین دستمزد رد شده بود، امروز پیشنهاد بهتری به این دو بازیکن ارائه داد که آخرین پیشنهاد نیز رد شد.
هر دو بازیکن خواهان دستمزد بالاتر اند و معتقد اند که مطابق به نقش شان در تیم و همسان با خریدهای جدیدی که صورت گرفته است، باید دستمزد دریافت کنند.
گاوی و آرائوخو تمایل به جدایی ندارند و خواهان ادامه دادن با بارسلونا اند اما شرط‌هایی دارند که اگر از سوی باشگاه پذیرفته نشود، ممکن به جدایی از بلوگرانا بیندیشند.
این در حالی‌ست که یونایتد و چلسی به دنبال آرائوخو اند و لیورپول نیز به گاوی شدیداً علاقه دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала