Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مذاکرات تن هاگ با سران شیاطین سره برسر نیمکت اولدترافورد

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر تن هاگ
تن هاگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2022
عضو شوید
رسانه‌ی "اسپورت میل" گزارش کرده که اریک تن هاگ سرمربی تیم آژاکس با سران باشگاه منچستریونایتد صحبت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که یونایتد به دنبال گزینش یک مربی با تجربه به جای رانگنیک در فصل آینده است؛ سرمربی 52 ساله آژاکس روز دوشنبه در همین پیوند با یونایتد مذاکره کرد.
البته اسپورت میل اضافه می‌کند که برخی از نمایندگان یونایتد با تعدادی دیگر از نامزدها از جمله مائوریسیو پوچتینو، جولن لوپتگی و لوئیز انریکه نیز ملاقات خواهند نمود.
تن هاگ که قبلاً با تاتنهام و نیوکاسل مرتبط بود، مورد علاقه یونایتد برای این هدایت شیاطین سرخ است و آنها امیدوارند تا قبل از پایان ماه آینده تصمیم بگیرند و مرد جدید را در اسرع وقت پس از پایان فصل در اختیار داشته باشند.
تایید این که این مربی 52 ساله با یونایتد صحبت کرده تنها باعث ایجاد سر و صدایی در مورد این‌که او اکنون یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های اصلی برای هدایت اولدترافورد در تابستان است را افزایش می‌دهد.
یونایتد در مورد گمانه زنی‌های تن هاگ احتیاط می‌کند و منابع اصرار دارند که یک فرآیند تحقیقاتی تحت نظارت جان مورتو، مدیر فوتبال و دارن فلچر مدیر فنی تنها در ابتدای این ماه تکمیل شد و اجازه داد تا گفتگوهای اولیه با نامزدها آغاز شود که اکنون به صحبت‌های رسمی تبدیل شده است.
از زمانی که یونایتد رالف رانگنیک را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کرد، پوچتینو به ویژه، مدعی اصلی در کنار تن هاگ بوده است.
با این حال، شانس او ​​در روزهای اخیر کاهش یافته و این ظن در اردوی آرجانتینی وجود دارد که اکنون این کار از دست دادن تن هاگ است.
در همین حال، در آژاکس انتظار می‌رود که سرمربی آنها در پایان این فصل جدا شود.
یونایتد همچنین باید با کیس ووس ایجنت قدرتمندش صحبت می‌کند، کسی که یک دهه پیش برای انتقال رابین فن پرسی از آرسنال به اولدترافورد مذاکره کرد و اخیراً پره برادر گواردیولا را به گروه سرگرمی ورزشی‌اش اضافه کرد.
آژاکس نشان داده که در مسیر تن هاگ قرار نخواهد گرفت و از طریق مدیر اجرایی خود ادوین فن در سار رابطه خوبی با یونایتد خواهد داشت، اما همچنان غرامتی در حدود 4 میلیون پوند وجود خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала