Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا به سیم آخر زد: "فصل برای یونایتد ختم شده است"

© Sputnik / Aleksey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد
پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2022
عضو شوید
پل پوگبا باورمند است که فصل برای منچستریونایتد پایان یافته و آنها هیچ جامی را بنرده نخواهند شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که منچستریونایتد برای قرار گرفتن در میان 4 تیم برتر و نیز تضمین جایگاه‌اش در فصل بعد لیگ قهرمانان را تلاش می‌کند، پل پوگبا ستاره فرانسوی این تیم می‌گوید که فصل برای یونایتد تمام شده و آنها یک فصل بدون جام و ناامید کننده را به پایان خواهند برد.
این هافبک در مورد دومین دوره حضورش در اولدترافورد را مورد ارزیابی بسیار صریحی قرار داد و فعلا به نظر می‌رسد که در تابستان بیش از هر زمان دیگری با پایان یافتن قرارداد فعلی‌اش در پایان فصل، این تیم را ترک کند زیرا این روند برای وی راضی کننده نیست.
پوگبا که در اولین فصل حضورش در یونایتد در سال 2016 قهرمان جام کارابائو و لیگ اروپا شد، احساسات‌اش را در مورد طولانی‌ترین دوران بدون جام در دوره باشگاهی از دهه 1970 را نشان داد.

پوگبا به فیگارو گفت: "باید صادق باشید، اصلاً پنج فصل گذشته واقعا مرا راضی نکردند. امسال پایان یافته، ما چیزی نخواهیم بُرد. چه با منچستریونایتد باشد و چه در باشگاه دیگری، من می‌خواهم جام ببرم."

پوگبا که در حال حاضر در تیم ملی فرانسه حضور دارد می‌گوید که رالف رانگنیک سرمربی موقت یونایتد با توجه به این‌که همیشه در حال تغییر است، تقریباً غیرممکن بوده که در نقش او ثبات داشته باشند؛ مشکلی که او با آن ندارد.

پوگبا گفت: "با فرانسه ساده است، من بازی می‌کنم و در پست خود بازی می‌کنم - نقش خودم را می‌دانم و اعتماد مربی و بازیکنان را احساس می‌کنم. احساس تفاوت در منچستریونایتد طبیعی است، زیرا زمانی که اغلب در موقعیت خود، یا سیستم تیمی یا شرکای خود تغییر می‌کنید، ثابت ماندن سخت است."

این بازیکن 29 ساله همچنین گفت: "من با [دیدیه دشان، سرمربی فرانسه] خیلی خوب کنار می‌آیم، او نقشی را به من داد که می‌دانم، اما آیا واقعاً در منچستریونایتد نقشی دارم؟ من سوال را می‌پرسم اما پاسخی ندارم."

برنده جام جهانی همچنین ادعا می‌کند که در زمان مدیریت شیاطین سرخ به دلیل برخورد با ژوزه مورینیو به افسردگی کشیده شده است.
مصاحبه پوگبا جدیدترین و واضح‌ترین نشانه‌ای است که نشان می‌دهد او پس از تابستان اقامت‌اش را در اولدترافورد تمدید نخواهد کرد و به عنوان بازیکن آزاد جدا خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала