Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد نهایی بارسا به آرائوخو؛ کاتالان‌ها منتظر پاسخ

© REUTERS / ALBERT GEAبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2022
عضو شوید
پس از گل‌زنی آرائوخو در ال‌کلاسیکو، سران کاتالان‌ها قانع شدند که قرارداد این بازیکن را تمدید نمایند و حالا در انتظار پاسخ آرائوخو هستند.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که قرارداد آرائوخو در 2023 به پایان می‌رسد، سران بارسا متقاعد شده‌اند که این بازیکن را حفظ کنند و برای تمدید وی پیشنهاد نهایی با یک سر بهبودی‌ها را ارائه کرده‌اند.
باشگاه اکنون منتظر پاسخ مدافع اروگوئه‌ای است اما مشخص است که او خواهد این یک پیشنهاد غیر منقول است و آن را بهبود نمی‌بخشد زیرا آن را هم برای عملکرد بازیکن که به طور فزاینده‌ای در برنامه‌های ژاوی هرناندز تثبیت شده و مهم است و هم برای امکانات مالی خود موسسه کافی و مناسب می‌داند و خطی را باید دنبال کرد.
برای کاهش حجم حقوق مشخص شده نیزرادیو کاتالونیا بیان می‌کند و می‌افزاید که باشگاه به نمایندگان وی نیز اطلاع داده که ارقام این پیشنهاد را مطرح نخواهد کرد.
در حالی‌که بند 200 میلیونی در قرارداد این بازیکن وجود دارد، او پیشنهادهایی از چندین باشگاه لیگ برتری دارد. پیشنهاد آبی‌و‌اناری‌ها نشان دهنده پیشرفت مهمی است زیرا پرونده فعلی بازیکن را سه برابر می‌کند که یکی از پایین‌ترین‌ها در تیم است، اما با برخی از موارد دریافت شده از انگلیس فاصله زیادی دارد، از جمله منچستریونایتد که به شدت فشار می‌آورد. به گفته رادیو کاتالونیا، لیورپول و چلسی نیز به دنبال این بازیکن هستند اگرچه لندنی‌ها، به دلیل تحریم دولت انگلیس برای رابطه بین مالک هنوز رومن آبراموویچ و ولادیمیر پوتین، حق خرید ندارد.
این باشگاه که در تابستان 2018 به مبلغ 1.7 میلیون یورو از بوستون ریور آرائوخو را برای تقویت بارسا ب امضا کرد، دو سال پیش چندین پیشنهاد برای او از لیگ برتر انگلیس داشت که نزدیک به 20 میلیون یورو بود اما همه آنها را رد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала