مدودف: روسیه می‌خواهد آمریکا را کشوری قوی ببیند، نه پناهگاه کسانی که دچار جنون می‌شوند

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر Председатель правительства РФ Дмитрий Медведев во время интервью ведущему программы "Вести в субботу" Сергею Брилеву
Председатель правительства РФ Дмитрий Медведев во время интервью ведущему программы Вести в субботу Сергею Брилеву - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2022
عضو شوید
نایب‌رئیس شورای امنیت روسیه گفت که ایالات متحده تلاش کرده است روسیه را تحقیر، محدود، تجزیه و نابود کند، در حالی که خود آمریکا در آستانه تبدیل شدن به آخرین پناهگاه برای کسانی است که در حال سقوط در جنون هستند.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف نایب‌رئیس شورای امنیت روسیه اظهار داشت، روسیه تمایل دارد آمریکا را کشوری با هوش و قوی ببیند نه پناهگاه برای کسانی که به جنون و حماقت دچار شده اند.

مدودف در کانال تلگرامی خود نوشت: "برخلاف نظام آمریکا که پایان سرزمین مادری ما را می‌خواهد، روسیه می‌خواهد آمریکا را کشوری قوی و هوشمند ببیند و نه آخرین پناهگاه برای کسانی که به تدریج به زوال عقل و حماقت سالخوردگی می‌افتند."

مدودف اضافه کرد که روسیه مایل است ایالات متحده را به عنوان یک کشور مسئول ببیند که تمام وظایف یک قدرت بزرگ را انجام می دهد، دولتی که تلاش می کند مشکلات داخلی متعدد خود را حل کند و توسعه سایر کشورها را تضعیف نکند.

"همه اینها ممکن است. البته، مگر اینکه شما فکر کنید که نام رئیس جمهور ایالات متحده ولادیمیر زلنسکی است و به طور دوره ای از دستیاران نپرسید که چگونه عراق یا ایران را به درستی می نویسند."
گفتنی است در 24 فبروری، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در یک سخنرانی تلویزیونی، آغاز عملیات نظامی ویژه برای دفاع از جمهوری های دونباس را که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته شده بود، اعلام کرد. رئیس جمهور روسیه از نیروهای اوکراینی خواست سلاح‌های خود را زمین بگذارند و به خانه‌های خود بروند.
از آن زمان کشورهای غربی فشار تحریم‌ها بر روسیه را افزایش داده‌اند و تعدادی از بانک‌ های روسیه را تحریم کرده و تعدادی از مقامات ارشد روسیه را در لیست سیاه قرار داده‌اند و دارایی‌ های آنها را در خارج از کشور مسدود کرده‌اند.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
وزارت دفاع روسیه روز 25 فبروری ، تأکید کرد که نیروهای مسلح روسیه هیچ حمله موشکی، هوایی یا توپخانه ای به شهرهای اوکراین انجام نداده اند: زیرساخت های نظامی، تأسیسات دفاع هوایی، فرودگاه های نظامی و هوانوردی توسط تسلیحات با دقت بالا از کار افتاده اند. این وزارتخانه اطمینان داد که افراد غیرنظامی در اوکراین در خطر نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала