بنیاد پسر بایدن از کار بیولوژیکی نظامی پنتاگون در اوکراین حمایت مالی می‌کرد

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه اسامی افرادیکه فعالیت‌‌های بیولوژیکی امریکا در اوکراین را رهبری میکرد به نشر رساند
روسیه اسامی افرادیکه فعالیت‌‌های بیولوژیکی امریکا در اوکراین را رهبری میکرد به نشر رساند  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2022
عضو شوید
بنیاد سرمایه گذاری پسر رئیس جمهور امریکا، در تامین مالی برنامه بیولوژیکی نظامی پنتاگون در اوکراین شرکت داشته است.
به گزارش اسپوتنیک، جنرال ایگور کریلوف، فرمانده نیروهای دفاع بیولوژیکی، کیمیایی و رادیولوژیکی روسیه اظهار داشته است که بنیاد سرمایه گذاری هانتر بایدن فرزند جو بایدن، از کار بیولوژیکی نظامی پنتاگون در اوکراین حمایت مالی کرده است.
آقای کریلوف گفت: "اطلاعاتی که ما دریافت کرده ایم، به امکان می دهد تا طرح تعامل بین سازمان های دولتی ایالات متحده و اشیاء بیولوژیکی اوکراینی را ردیابی کنیم. توجه به مشارکت در تامین مالی این فعالیت‌ها از ساختارهای نزدیک به رهبری فعلی ایالات متحده، به ویژه صندوق سرمایه‌گذاری Rosemont Seneca، که توسط هانتر بایدن اداره می‌شود، جلب می‌شود."
Президент США Джо Байден - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2022
بایدن: آمریکا هیچگونه تسلیحات بیولوژیکی و شیمیایی در اروپا ندارد
او نیز گفته است که این بنیاد دارای منابع مالی قابل توجهی به مبلغ حداقل 2.4 میلیارد دالر است.
پیش از این، جنرال ایگور کریلوف، روسیه گفته بود که در جریان عملیات ویژه نظامی در خاک اوکراین، بیش از 30 آزمایشگاه بیولوژیکی تحت حمایت آژانس کاهش تهدیدات دفاعی پنتاگون، بود کشف شد. واشنگتن ادعا می‌کند که اظهارات در مورد فعالیت آزمایشگاه‌های بیولوژیکی در اوکراین به سفارت امریکا، تبلیغات و اطلاعات نادرست است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала