Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جوردی آلبا: "بارسلونا باید قرارداد دمبله را تمدید کند"

© Sputnik / Elena Rusko /  مراجعه به بانک تصاویر Jordi Alba, jugador de la selección española de fútbol
Jordi Alba, jugador de la selección española de fútbol - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2022
عضو شوید
جوردی آلبا مدافع بارسلونا باورمند است که باید این باشگاه قرارداد عثمان دمبله را تمدید نماید.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که قرارداد عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسلونا در آخر همین فصل به فرجام می‌رسد، اما جوردی آلبا مدافع کاتالان‌ها معتقد است که بارسا باید قرارداد دمبله را تمدید کند زیرا این وینگر به فُرم عالی اخیرش ادامه می‌دهد.
این بازیکن فرانسوی از زمانی‌که باشگاه می‌خواست در جنوری از شر وی خلاص شود، مذاکرات را بایکوت کرد.
با این حال، ستاره 24 ساله از پنجره نقل و انتقالات جنوری تا کنون در 5 بازی 7 پاس گل و یک گل ثبت کرده است.

آلبا به "ال لارگوئرو" گفت: "فکر می‌کنم آنها باید [قرارداد دمبله را تمدید کنند. او در موقعیت خود یکی از بهترین‌های جهان است. او با انگیزه است و نمی‌دانم قرار است چه کاری انجام دهد، اما امیدوارم بماند."

در همین حال آلبا همچنین در مورد احتمال ورود کیلیان امباپه و ارلینگ هالند به لالیگا سانتاندر اظهار داشت که فوتبال در اسپانیا در مقایسه با آلمان و فرانسه بسیار متفاوت است، چیزی که امباپه و هالند در صورت پیوستن به لیگ باید با آن سازگار شوند.

آلبا گفت: "امباپه دیوانه‌کننده است و این را در بازی مقابل رئال مادرید نشان داد. هالند جوان است و گل می آورد. اما بازی برای بوروسیا دورتموند یا پاریسن‌جرمن مانند نیوکمپ یا برنابئو نیست. باید ببینیم آنها اینجا چه می‌کنند."

ستاره سابقه‌دار بارسا که 10 فصل را با لیونل مسی در بارسلونا بازی کرد، شاهد پیوستن اسطوره بلوگرانا در تابستان گذشته به پی‌اس‌جی بود.
مسی که فعلا در لیگ 1 با مشکل مواجه شده و آلبا اذعان می‌کند که هنوز باید به بازی این اعجوبه آرجانتینی در تیمی دیگر عادت کرد، اگرچه دوست دارد او را به بارسلونا بازگرداند.

آلبا افزود: "او بازیکنی است که با بهترین‌ها کنار آمد. دوست دارم دوباره با او در بارسلونا بازی کنم. پس از سال‌ها حضور در بارسلونا، رفتن به پاریس برای او و هیچ‌کس آسان نبود. دیدن او در پیراهن دیگری سخت است. من شک ندارم که او بهترین بازیکن جهان است. او فوتبال زیادی در او باقی مانده است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала