Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در پی دعوت شدن به تیم ملی آرجنتین؛ ستاره منچستر به آرزوی هم‌بازی شدن با مسی رسید!

© REUTERS / DYLAN MARTINEZمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2022
عضو شوید
بازیکن 17 ساله منچستر یونایتد آنقدر در تیم نوجوانان درخشید تا به اردوی آلبی سلسته دعوت شود.
به گزارشن اسپوتنیک، الخاندرو گارناچو، جوان منچستریونایتد، هیجان زده است که در کنار لیونل مسی و آنخل دی ماریا برای آرجنتین بازی کند.
این بازیکن 17 ساله برای اولین بار در آستانه بازی‌های مقدماتی جام جهانی کشورش مقابل ونزوئلا و اکوادور به تیم بزرگسالان دعوت شد. او این فرصت را خواهد داشت که در کنار مسی، دی ماریا و لائوتارو مارتینز ستاره اینتر تمرین کند و بازی کند.
گارناچو در پاسخ به این سوال که چه احساسی درباره احتمال حضور در زمین با آن ستارگان دارد، گفت:
"همیشه رؤیای من بوده است که در یک تیم در کنار بازیکنان ستاره‌ای در آن سطح بازی کنم. من از آنها چیزهای زیادی یاد خواهم گرفت، از فرصت استفاده کرده و به عنوان یک بازیکن پیشرفت خواهم کرد."
او در ادامه گفت:
"این فراخوان باعث می‌شود مردم در مورد من صحبت کنند، اما من هنوز جوان هستم و این آغاز دوران حرفه‌ای من است و من فقط روی بازی کردن فوتبال و پیشرفت تمرکز دارم."
این وینگر عملکرد خوبی برای تیم زیر 18 ساله‌های یونایتد در این فصل داشته است و برای اولین بار در 11 سال گذشته نقش مهمی در راهیابی آنها به فینال جام حذفی جوانان ایفا کرد.
تیم ملی فوتبال آرجنتین صعودش به جام جهانی 2022 قطر را قطعی کرده و پس از آرجنتین 39 امتیازی، با 35 امتیاز دوم است. آلبی سلسله صبح روز شنبه ششم حمل سال روان در خانه‌اش میزبان ونزوئلا است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала