Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نارضایتی حکیمی در پاریس؛ ستاره مراکشی می‌خواهد جدا شود

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Матч Испания - Марокко
اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Матч Испания - Марокко - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2022
عضو شوید
اشرف حکیمی که از وضعیت فعلی باشگاه پاریسن‌جرمن راضی نیست، قصد دارد پس از یک فصل این تیم را ترک نماید.
به گزارش اسپوتنیک؛ اشرف حکیمی ستاره مراکشی باشگاه پاریسن‌جرمن به اندازه کافی در این باشگاه راضی نیست و کمتر از 12 ماه پس از پیوستن به این تیم، به دنبال ترک پاریس است.
مدافع کناری 23 ساله پس از پیوستن به این تیم از اینتر میلان به ارزش 60 میلیون پوند در جولای 2021، قرارداد 5 ساله را به امضا رساند.
حکیمی در حالی‌که فصل قبل 7 گل زد و 11 گل فرستاد، نتوانست فُرم آن فصل را تکرار نماید و به همین دلیل و به خاطر تنها 3 گل و 4 پاس گل در 32 بازی مورد انتقاد قرار گرفت.
دانیل ریولو روزنامه نگار در صحبت با برنامه After Foot در شبکه فرانسوی RMC؛ مدعی شد که ملی پوش مراکشی از زندگی در پارک دو پرنس خسته شده و با هیچ یک از ستاره‌های آمریکای جنوبی باشگاه از جمله لیونل مسی و نیمار ارتباط برقرار نمی‌کند.

ریولو گفت: "حکیمی دارد دیوانه می‌شود، ستاره‌های آمریکایی‌ جنوبی دیگر با او صحبت نمی‌کنند. او در حال حاضر می‌خواهد پاریس را ترک کند، او خسته شده است. در این تیم کیفیت‌های او هرگز منفجر نشده، بنابراین شاید باید او را رها کنید. من از حکیمی به خاطر فُرم نوسانش انتقاد کردم، اما باید گفت که او در این تیم برای بیان ویژگی‌هایش تلاش می‌کند. او عصبانی است و این طبیعی است، او دیگر نمی‌تواند آن را تحمل کند."

این ادعا پس از گزارش‌هایی مطرح می‌شود که رختکن به دنبال نتایج ضعیف اخیر به دو دسته مجزا تقسیم شده است.
غول لیگ 1 ماه سختی را پشت سر گذاشت زیرا در آن؛ آنها به دنبال حذف شوکه کننده از لیگ قهرمانان اروپا به دست رئال مادرید، کاملا فروپاشید.
به گزارش RMC Sport، دو اردو در داخل تیم شکل گرفته، یکی شامل تمام ستارگان آمریکای جنوبی و دیگری شامل آنهایی که فرانسوی صحبت می‌کنند.
نقل قول‌هایی که به یکی از نزدیکان تیم نسبت داده می‌شود حاکی از آن است که تنش بین دو جناح در نتیجه شکست توهین آمیز آنها مقابل موناکو دردناک بوده است.
بر اساس این گزارش، هیچ یک از بازیکنان تلاشی برای شروع تفتیش عقاید برای شکست سنگین ورزشگاه لوئیس دوم انجام ندادند، در حالی‌که سکوت در رختکن و در سفر به پایتخت فرانسه حاکم بود.
یکی از مسائلی که برای نشان دادن فقدان اتحاد در تیم مطرح شد، تفاوت در نگرش بازیکنان بود که وقتی در زمین خطا روی افراد خاصی انجام می‌شود.
تفاوت روز یکشنبه بین واکنش هم تیمی‌ها به هنگام خطا بر روی نیمار - اقدامی که منجر به محاصره چند بازیکن از سوی مسئولان شد - نسبت به زمانی که مثلا حکیمی خطا شد، قابل توجه بود.
کیلیان امباپه فوق ستاره پاریسن‌جرمن نیز پس از فاش شدن تصاویری از او که در هنگام ورود به تیم ملی فرانسه از پل پوگبا اعتراف کرده بود، به گمانه زنی‌های بیشتری در مورد آینده‌اش دامن زد.
پوگبا، هافبک منچستریونایتد که خودش تابستان امسال به صورت رایگان در دسترس خواهد بود، از هموطنش پرسید که اوضاع در سطح باشگاهی چطور پیش می‌رود که امباپه پاسخ داد: "کمی خسته‌ام" - همانطور که در ویدیوی ضبط شده توسط FFF TV دیده می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала