Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پست معنی دار خراسان پس از متوقف کردن استقلال؛ قهرمانی به سرخ پوشان تبریک + عکس

© Photo / باشگاه فوتبال خراسان فاریابباشگاه فوتبال خراسان فاریاب
باشگاه فوتبال خراسان فاریاب - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2022
عضو شوید
باشگاه فوتبال خراسان فاریاب با انتشار پیام معنی‌داری، قهرمانی سرخ‌پوشان را تبریکی داد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که امروز قهرمانی نخستین فصل رقابت‌های لیگ قهرمانان افغانستان به دیدار استقلال و خراسان بستگی داشت، سرانجام دو طرف به تساوی 1-1 رضایت دادند تا سرخ‌پوشان هرات به عنوان قهرمانی فصل برسد.
لحظاتی قبل تیم خراسان با انتشار پیام جالبی؛ قهرمانی سرخ‌پوشان هرات را تبریکی داد. پیامی که به نوعی طعنه نیز محسوب می‌شود اما مشخص نیست که این حرف خراسانی‌ها برخلاف کیست.

در پیام باشگاه خراسان آمده است: "یک بر یک مسابقه نهایی مان هم مقابل استقلال کابل به اتمام رسید و بدون چند معامله گر که روزهای قبل نام های شانرا نشر کرده بودیم تیم دوباره خود را پیدا کرد و نتایج قابل قبول را از آن خود نمود و سال بعد دوباره در لیگ قهرمانان افغانستان جز 12 بهترین‌های افغانستان به میدان می‌ رود. … قهرمانی این دور از مسابقات را به تیم سرخ پوشان هرات از صمیم قلب مبارک باد عرض می نماییم."

در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان افغانستان تیم خراسان فاریاب 13 امتیازی شد و در مکان هشتم؛ لیگ را به فرجام برد. در حالی‌که تیم سرخ‌پوشان با کسب 27 امتیاز از 11 دیدار، جام قهرمانی را بالای سر برد و تیم استقلال کابل با کسب 26 امتیاز از 11 رقابت، در مکان دوم قرار گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала