Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزینۀ پیشنهادی رونالدو برای هدایت منچستریونایتد

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو از سران باشگاه منچستریونایتد می‌خواهد تا هدایت این تیم را به روبن آموریم سرمربی فعلی اسپورتینگ لیسبون بسپارند.
به گزارش اسپوتنیک، چند ماه قبل سران منچستریونایتد اوله گونار سولسشر را به دلیل کسب نتایج ضعیف اخراج کردند و پس از ناکامی در جست‌وجوی مربی دائمی، آن‌ها رالف رانگنیک را به عنوان مربی موقت استخدام کردند.
پس از روی کار آمدن رالف در یونایتد، به نظر می‎‎‌رسید که وی به عنوان مربی دائمی به کارش ادامه دهد اما نتایج به دست آمده مطابق انتظار نیست و در تابستان آینده شاهد حضور رانگنیک در پُست مشاور و مربی جدید روی نیمکت شیاطین سرخ خواهیم بود.
از مائوریسیو پوچتینو و اریک تن هاگ به عنوان گزینه‌های اصلی سران منچستریونایتد در تابستان آینده یاد می‌شود و رسانه‌های انگلیسی مدعی اند که یکی از میان این دو مربی هدایت شیاطین سرخ را به عهده خواهد گرفت.
با این حال از پرتگال خبر می‌رسد که رونالدو نام دیگری را به سران منچستریونایتد پیشنهاد داده و از آن‌ها خواسته تا هدایت تیم را روبن آموریم سرمربی جوان اسپورتینگ لیسبون بسپارند.
آموریم که یک سال از رونالدو کوچکتر است، با این بازیکن در تیم ملی بازی کرده و یکی از مربیان جوان لیگ پرتگال است که موفقیت‌های خوبی در این تیم کسب کرده‌است.
این مربی جوان تیم اسپورتینگ لیسبون را پس از 19 سال قهرمان لیگ پرتگال ساخته و این تیم در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا، حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала