Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال در تلاش جدایی؛ هازارد در تکاپوی جایگاه

© REUTERS / Marcelo del Pozoلاعب ريال مدريد إيدين هازارد
لاعب ريال مدريد إيدين هازارد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2022
عضو شوید
رئال مادرید می‌خواهد در پایان فصل از شر ادن هازارد خلاص شود اما این بازیکن قصد جدایی ندارد و می‌خواهد که تا پایان قراردادش بماند.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که رئال مادرید می‌خواهد ادن هازارد این تیم را ترک نماید اما بازیکن بلجیمی قصد دارد که قرارداد خود را عملی سازد و تا پایان آن (2024) در مادرید بماند.
او فعلا در رئال جایگاهی ندارد و نخواهد داشت و مادریدی‌ها در تلاش پیدا کردن راه خروجی برای وی هستند. این اتفاق قبلاً در تابستان گذشته و در جنوری رخ داده که اما با امتناع مهاجم روبرو شده است.
این بازیکن بلجیمی از وضعیت خود ناراضی است. او مدت‌هاست که روی بهبود روال‌های کاری خود تمرکز کرده، از جمله جلسات منظم ورزشگاه و جلسات اضافه‌کاری در خانه برای اولین بار در حرفه‌اش در حالی‌که قبلاً چنین تلاشی نکرده بود.
با این حال، این استراتژی نتایج مورد انتظار را ارائه نکرده است. برای این، دو عامل با هم ترکیب شده است: کمبود دقایق بازی، زیرا همانطور که روبرتو مارتینز سرمربی بلجیم همیشه تکرار می‌کند، او فوتبالیستی است که با بازی‌ها آماده می‌شود و عملکرد ضعیف او (یک گل و دو پاس گل) برای ضربه زدن به دروازه مربی ناکافی است.

در این سناریو، برخورد با باشگاه نیز کمکی نمی‌کند که از جنبه‌های خاصی رضایت مادریدیستای '7' را نداشته و علی‌رغم هر ناراحتی، تمام موارد فوق تا به امروز پشت سر اولویت هازارد، یعنی رفاه خانواده‌اش باقی مانده است. از زندگی در مادرید و داشتن یک پسر تازه متولد شده خوشحال هستند، نگرانی آنها این است که این وضعیت تغییر نکند. برادرش کیلیان به Het Laaste Nieuws گفت: "او قبلا سابقه کار خود را دارد، جایی که هست خوب است، خانواده‌اش در آنجا احساس خوبی دارند و او تا سال 2024 قرارداد دارد و فکر می‌کنم تا آن زمان صبر کند."

هازارد، بدون پیشنهاد
این‌که او جایی در ترکیب ندارد خیر، ولی هیچ باشگاهی، حتی چلسی از آمادگی وی اطمینان ندارند و هیچ کس با گران قیمت‌ترین خرید تاریخ رئال مادرید تماس نگرفته تا در مورد احتمال انتقال وی صحبت کنند.
در داخل نهاد، یک "کیس بیل" جدید وجود دارد که وضعیت بد است به خصوص به دلیل دستمزد بالای ادن، حدود 15 میلیون یورو خالص در هر فصل. فقط کلمات خوب از رختکن به سمت او بیرون می‌آیند که استعداد او را برای کمک و ترویج یک فضای خوب، بدون چهره‌های بلند یا تنش برجسته می‌کند.
با توجه به این‌که هنوز فوتبال در کفش‌های او وجود دارد و به دلیل نحوه حضور هازارد، برخی از اطرافیان او نیز از یک راهپیمایی از جون استقبال می‌کنند. فروش، انتقال... هر چیزی که باعث شود او دوباره با توپ احساس خوشحالی کند، حتی بیشتر از آن با قطر 2022 کمتر به گوش می‌رسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала